09.02.2017 / 10:45
StoryEditor

Nie ufamy żywności convenience, ale jej sprzedaż rośnie

Monika Woźniak, senior consultant Augeo Ventures (fot. archiwum)
Barierą wpływającą na rozwój rynku produktów convenience jest nieufność Polaków wobec dań gotowych. Panuje przekonanie, że są one przetworzone, niezdrowe i dużo mniej smaczne niż posiłki ugotowane w domu. Niemniej rynek dań gotowych od maja 2015 do czerwca 2016 odnotował 5 proc. wzrost, a rynek dań chłodzonych wzrósł o niemal 15 proc. – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Monika Woźniak, senior consultant Augeo Ventures.

Czy Polacy przekonali się do produktów convenience?

Polski konsument nadal charakteryzuje się konserwatywnym podejściem do przygotowywania posiłków i większość dań gotuje w dom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 13:25
StoryEditor
Cena najważniejszym czynnikiem oddziałującym na sprzedaż produktów spożywczych w Europie [RAPORT]
W 2023 roku konsumenci z całej Europy ograniczali wydatki (Shutterstock)
W ubiegłym roku sprzedaż artykułów spożywczych w Europie w ujęciu realnym (tj. skorygowana o inflację) spadła i była o 4,5 proc. niższa niż w 2019 r. Ten spadek w stosunku do 2019 r. jest spowodowany niewielkim wzrostem wolumenu o 0,3 proc. i spadkiem ceny za sztukę w ujęciu realnym o 4,8 proc. – wynika z raportu „The State of Grocery Retail 2024, Europe”, przygotowanego przez McKinsey&Company i EuroCommerce.

Polski rynek handlu detalicznego w 2023 roku wyglądał nieco lepiej niż średnia europejska. W ub. roku sprzedaż produktów spożywczych w Europie wzrosła zaledwie o 8,6 proc. przy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 12:58
StoryEditor
Większość Polaków przeciwko wprowadzeniu zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach paliw [SONDAŻ]
Większość Polaków niechętnie odnosi się do pomysłu wprowadzenia zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach paliw (fot. Shutterstock)
Na pytanie "Czy powinien zostać wprowadzony zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych?", zadane respondentom sondażu przeprowadzonego przez pracownię Ibris dla Radia Zet, 41 proc. odpowiedziało twierdząco, a 54 proc. nie życzy sobie takiej zmiany.

Według sondażu Ibris dla Radia Zet większość Polaków – 54 proc. – nie chce zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach paliw, natomiast mniej niż połowa – 41 proc. – popiera taki po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 07:14