12.05.2016/11:19

Nielsen: Polacy kupują piwa głównie w małych sklepach

Aż 85 proc. całkowitej konsumpcji piwa w Polsce, czyli blisko 32 mln hl, przypada na piwo sprzedawane w handlu detalicznym. Jak wynika z danych firmy Nielsen, 63 proc. piwa kupowanego w handlu detalicznym trafia do koszyków klientów sklepów małoformatowych. Piwo odpowiada za jedną czwartą (25,6 proc) wartości obrotów tego rodzaju placówek, a w całym handlu detalicznym daje pracę ponad 46 tys. osób.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • piwosz 12.05.2016

    W małych sklepach spożywczych oferta piwna jest zbytnio ograniczone. Tylko standard czyli Tyskie, Lech, Żubr, Heineken, Żywiec... A jak chcę kupić jakieś lepsze piwo, to muszę lecieć albo do monopolowego (mam daleko), albo do hipermarketu..

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.