26.08.2021/14:44

Nowa normalność? Branże, które zyskały na pandemii, zaczynają tracić. I na odwrót

Analiza danych geolokacyjnych i informacji o transakcjach – obejmujących ponad 2 mln klientów – pozwoliła firmie analitycznej Medallia pokusić się o określenie, które segmenty branży retail wciąż liczą zyski z uwagi na powszechne, pandemiczne „przejście” na handel online, a w przypadku których sytuacja uległa zmianie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także