10.05.2018 / 08:45
StoryEditor

Nowe przepisy dotyczące franczyzy? Krystyna Pawłowicz interweniuje w sprawie Żabki i Eurocashu

(fot. A.Grycuk/Wikimedia Commons, na lic. CC BY-SA 3.0)
Krystyna Pawłowicz (Prawo i Sprawiedliwość) złożyła interpelację poselską, w której pyta Jadwigę Emilewicz, minister przedsiębiorczości i technologii o ewentualne prace nad nowymi przepisami regulującymi regulujące kwestię sieci franczyzowych. Posłanka w treści interpelacji wskazuje przykłady sieci Żabka i Delikatesy Centrum. Nie jest to pierwszy raz, kiedy Pawłowicz interweniuje w sprawie sieci handlowych.

- Do mojego biura poselskiego zgłosiło się już kilkanaście osób, które straciły dorobek swojego życia w związku z zawarciem umowy franczyzowej z siecią Żabka oraz Eurocash (Deli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 17:01
StoryEditor
Kto kupił Browar Leżajsk od Grupy Żywiec? Czym zajmuje się firma Mycofeast?
Browar w Leżajsku sprzedany firmie Mycofeast, Krzysztof Sobejko/Facebook
Spółka Mycofeast kupi od Grupy Żywiec Browar w Leżajsku, to oznacza, że browar zostanie uratowany. Przypomnijmy, że już od kilkunastu miesięcy spekulowano na temat zamknięcia firmy, a także poszukiwań inwestora, który mógłby kupić producenta piwa z Leżajska. Wśród zainteresowanych wymieniana była sieć Żabka Polska oraz Grupa Orlen.

Grupa Żywiec podpisała warunkową umowę dotyczącą sprzedaży udziałów w spółce kontrolującej aktywa Browaru w Leżajsku ze spółką Mycofeast. To spółka z Oxfordu, z główną siedzibą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 17:41
StoryEditor
Sztuczna inteligencja przejmie stery w retailu? Przyszłość handlu pod znakiem AI
Sztuczna inteligencja przejmie stery w retailu? Przyszłość handlu pod znakiem AI (fot. Shutterstock)
Niemal połowa sieci handlowych w Polsce używa sztucznej inteligencji do ochrony przed oszustwami, duża część wprowadza kasy samoobsługowe, a inni inwestują w chatboty. Jednak wiele projektów związanych z wdrażaniem rozwiązań opartych o AI zatrzymuje się na etapie koncepcyjnym.

Prawie połowa firm z branży retail określa rozwiązania oparte na AI jako mające znaczący wpływ na całą branżę w perspektywie trzech-pięciu lat. By skorzystać z ich potęgi, syste...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 13:29