08.07.2020 / 09:24
StoryEditor

Pandemia uderzyła w rynek lodów. Struktura sprzedaży może się trwale zmienić

(fot. Pixabay CC0)
Pandemia zmieniła wzorce konsumpcji Polaków. Spadła sprzedaż lodów impulsowych, mocno ucierpiały lodziarnie, szczególnie te w centrach handlowych. Zyskała tylko kategoria lodów w pudełkach, konsumowanych w domach. Ta zmiana struktury sprzedaży może być trwała – relacjonuje Business Insider Polska.

Jak ocenia w rozmowie z BIP Marcin Rogowski, dyrektor kategorii lody w firmie Wedel, w czasie kwietniowo-majowego lockdownu zmieniła się struktura sprzedaży lodów w Polsce. Kat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 11:26
StoryEditor
Jak wojna Izraela z Iranem wpłynie na światowe łańcuchy dostaw żywności? Ekspert tłumaczy
Napięcie na Bliskim Wschodzie zaburzy przepływy towarów? (fot. Pixabay)

Napięta sytuacja na Bliskim Wschodzie rodzi pytania o przyszłość globalnych łańcuchów dostaw surowców oraz produktów spożywczych i artykułów przemysłowych. Maciej Gazda, Head of Forecasting and Econometric Modelling w PMR Market Experts/Hume’s Institute, kreśli scenariusze ewentualnych zmian na rynkach.

Zdaniem Gazdy sytuacja na Bliskim Wschodzie i możliwość blokady cieśniny Ormuz będzie miała w ujęciu bezpośrednim marginalny wpływ na łańcuchy dostaw produktów takich jak artyku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 13:08
StoryEditor
Biedronka znokautowała Lidla. To bolesne uderzenie, bo marki własne to kluczowy element strategii obu dyskonterów!
Lidl vs Biedronka

Pojedynek na marki własne rozstrzygnięty. Wiadomo już, które podstawowe produkty, takie jak masło, mleko, pieluchy, jogurty czy papier toaletowy częściej pojawiały się na listach zakupów Polaków. Zwycięzca jest zdecydowany. Wynik 6:4.

Eksperci przeanalizowali, które marki własne podstawowych produktów takich jak masło, mleko, pieluchy, jogurty czy papier toaletowy częściej pojawiały się na listach zakupów w a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 03:05