29.05.2023 / 08:41
StoryEditor

O ile urosły przychody właściciela Stokrotki w kanale e-grocery? Jak rynek buduje Barbora?

Stokrotka, Stava (materiały prasowe)
Grupa Maxima obsługuje wiele kanałów e-commerce, przy czym marka Barbora odpowiada za większość przychodów grupy, swoje e-sklepy rozwijają także sieci handlowe Stokrotka w Polsce i T-Market w  Bułgarii. Jak sobie radzą poszczególne spółki?

Przychody Grupy Maxima na rynku e-grocery wzrosły w 2022 r. o 4,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Barbora, która działa w krajach bałtyckich i w Polsce, wygenerowała na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 13:25
StoryEditor
Cena najważniejszym czynnikiem oddziałującym na sprzedaż produktów spożywczych w Europie [RAPORT]
W 2023 roku konsumenci z całej Europy ograniczali wydatki (Shutterstock)
W ubiegłym roku sprzedaż artykułów spożywczych w Europie w ujęciu realnym (tj. skorygowana o inflację) spadła i była o 4,5 proc. niższa niż w 2019 r. Ten spadek w stosunku do 2019 r. jest spowodowany niewielkim wzrostem wolumenu o 0,3 proc. i spadkiem ceny za sztukę w ujęciu realnym o 4,8 proc. – wynika z raportu „The State of Grocery Retail 2024, Europe”, przygotowanego przez McKinsey&Company i EuroCommerce.

Polski rynek handlu detalicznego w 2023 roku wyglądał nieco lepiej niż średnia europejska. W ub. roku sprzedaż produktów spożywczych w Europie wzrosła zaledwie o 8,6 proc. przy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 18:46
StoryEditor
Sieć Esprit ma problem z podupadającym biznesem w Europie. Czy uratuje go fundusz inwestycyjny?
Salon sieci Esprit w Warszawie (fot. Shuterstock)
Globalna firma modowa Esprit Holdings z siedzibą w Hongkongu, podała w komunikacie giełdowym, że prowadzi rozmowy z międzynarodową firmą private equity, której nazwy nie ujawnia, zainteresowaną przejęciem kontroli nad europejskimi spółkami holdingu w celu restrukturyzacji i naprawy przeżywającego poważne trudności biznesu. Finalizacja kontraktu ma nastąpić "niedługo".

Esprit Holdings, firma założona w Kalifornii w 1968, jedna z ikonicznych marek odzieżowych, od 1993 r. notowana na giełdzie w Hong Kongu, przeżywa od pewnego czasu poważne kłopo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 10:50