27.04.2020/11:36

Odbudowa zaufania klientów i bezpieczeństwo to kluczowe wyzwania związane z odmrażaniem sklepów

Marki, które stawiają ludzi na pierwszym miejscu, zostaną dobrze zapamiętane po zakończeniu kryzysu za autentyczność, transparentność i dobroczynność. Konsumenci doceniają działania na rzecz społeczności – wspieranie służb ratowniczych, zapewnianie posiłków osobom w potrzebie oraz wsparcie i empatię, a także dawanie nadziei w tych trudnych czasach. W tej grupie marek znalazł się między innymi koncern Anheuser-Busch, który zdecydował się na produkcję płynu do dezynfekcji rąk, a także firmy Nike i Lululemon, które organizują bezpłatne sesje treningowe online pozwalające uczestnikom zachować zdrowie i sprawność fizyczną. Konsumenci chcą ufać, że marki działają w ich najlepszym interesie, a te, które wdrożą efektywne strategie, będą mogły liczyć na nagrodę w postaci wzrostu lojalności i wyników sprzedaży.

Trwająca pandemia z pewnością odmieni nasz świat na zawsze. Sieci handlowe zdecydują się na zmianę strategii, reorganizację i nadanie prowadzonej działalności nowej dynamiki, aby spełnić nowe standardy i oczekiwania. Innowacyjne marki, które zaczną brać te aspekty pod uwagę już teraz, okażą się zwycięzcami, gdy konsumenci ponownie zawitają do ich sklepów.

Artykuł powstał na podstawie artykułu Barrie Scardiny pt.” Restoring retail confidence: strategies forward-looking brands should consider now”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.