29.01.2020/11:36

Odido ma ponad 2500 sklepów. Sieć stawia na rozwój oferty gastronomicznej

Należąca do Makro sieć Odido zrzesza już 2530 sklepów. Teraz skupia się ona m.in. na rozwoju oferty gastronomicznej oraz convenience.

W 2019 roku sieć powiększyła się o 267 placówek. W przyszłym ma się pojawić co najmniej 200 nowych sklepów. Sieć dalej będzie stawiać na rozwój rozwiązań convenience. Jednym z nich jest kącik kawowy, zawierający produkty marki własnej Rioba.

– To rozwiązanie sprawdzi się w lokalizacjach, które gwarantują duży przepływ konsumentów. Klientom, którzy zdecydują się z niego skorzystać, proponujemy ekspres i ergonomiczny regał, pakiet startowy produktów, rabat na artykuły do konceptu Rioba i pełne wsparcie marketingowe – zapowiada Anna Kieljan, manager ds. ekspansji i operacji Odido.

Sieć hurtowni również daje właścicielom sklepów  możliwość do korzystania z projektu, jakim jest kącik bistro. Stanowi on propozycję dla sklepów, które chcą rozszerzyć asortyment o ciepłe przekąski. Projekt został przygotowany z myślą o lokalizacjach miejskich oraz placówkach położonych przy trasach przejazdowych. Jedną z najnowszych propozycji skierowanej do sklepów, jest kącik Chwytaj w biegu – Food to go. Składają się na niego kanapki, sałatki, zestawy obiadowe, sushi czy świeże soki. Oprócz niezbędnego asortymentu oferuje chłodziarkę do ekspozycji produktów oraz pełne wsparcie marketingowe.

Jeszcze jednym konceptem, na którego rozwój nacisk kładzie Makro to tzw. Alkostrefa – Wino, na który składa się asortyment i wyposażenie indywidualnie dobrane przez specjalistów. Korzysta z niej już blisko 2,7 tys. placówek posiadających, z czego ponad 1,1 tys. to sklepy Odido.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.