03.04.2019/12:39

Ograniczenie handlu w niedziele nawet dwukrotnie przyspieszyło rozwój e-grocery [BADANIE]

Supermarkety online odnotowały w ostatnim roku wzrost sprzedaży nawet o 30 proc. We wcześniejszych latach średnie tempo wzrostu segmentu e-grocery w Polsce wynosiło 15-20 proc. r/r.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Grzegorz Bielecki 13.04.2019

    Ciekawe... Skoro już się na nas powołują to pozwolę sobie na komentarz.
    W sklepie Frisco.pl więcej transakcji w ostatnim czasie było dokonywanych w niedziele handlowe niż w niehandlowe. Można przypuszczać, że konsumenci przenoszą swoje nawyki z offline do online i powoli przyzwyczajają się, że w danym dniu zakupów nie zrobią.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.