03.07.2018/13:56

Oktawian Torchała, szef Aldi w Polsce: Chcemy przyspieszyć rozwój sieci sklepów

- W kolejnych latach planujemy przyspieszenie inwestowania w nowe lokalizacje. Obecnie jesteśmy skupieni na dokończeniu jednego z największych projektów inwestycyjnych w historii Aldi w Polsce, czyli remodelingu wszystkich sklepów zgodnie z nową koncepcją wizualną – mówi Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Nigdy wiecej 07.01.2020

    Zestaw śniadaniowy dla dzieci zawiera treści LGBT między innymi tęczowa flagę to jest nowa koncepcja marketingowa waszej Sieci

  • andreas 11.08.2019

    W dniu dzisiejszym sklep Aldi w Warszawie na ul. Radzymińskiej skutecznie mnie wyleczył z zakupów w tej sieci. Zatrzymałem się w miejscu opisanym jako "Parking tylko dla klientów Aldi". Zakupy zajęły mi jakieś 15 minut. Po powrocie zapakowałem się i odjechałem. Zauważyłem że za wycieraczką mam wsadzoną jakąś kartkę. Okazało się że dosłownie w kilka minut po moim udaniu się do sklepu jakiś cwany obserwator natychmiast przystąpił do akcji obciążenia mnie opłatą dodatkową za brak za szybą karteczki z automatu który stoi z drugiej strony sklepu. Krótko mówiąc przed zakupami parkując w miejscy do tego przeznaczonym muszę wpierw obejść cały sklep aby pobrać kwitek z automatu, ponownie iść do samochodu aby umieścić go za szybą i dopiero robić zakupy w tym bardzo przyjaznym dla swoich "fanów" sklepie. Myślę że po moim przekazaniu tej wariackiej procedury swoim znajomym sklep straci trochę klientów. Mam ze zdarzenia pełną dokumentację zdjęciową którą wszędzie umieszczę dla przestrogi klientów.

  • carsten 14.11.2018

    Największy hamulcowy w historii tej firmy. Nie widzę przyszłości tego człowieka w tej firmie...

  • Internauta 07.07.2018

    Jest lipiec, a sklep Aldi 028 nie ma takiego wystroju, jak sklepy z konceptem Aniko. Zatem czy na pewno wszystkie będą przebudowane?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.