25.01.2021/17:48

Orlen stawia na własne maszyny paczkowe, sprzedaż detaliczną i… dom mediowy

PKN Orlen planuje zainwestować w ciągu dwóch lat postawić 2 tys. maszyn paczkowych i zainwestować w sprzedaż detaliczną. Chce także od podstaw stworzyć dom mediowy przy pomocy przejętych redakcji Polska Press. 

Wchodzimy tylko w te obszary, które przyniosą wymierne korzyści finansowe i umożliwią rozwój naszych biznesów – tłumaczył zakup Polska Press w "Rzeczpospolitej" Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen. Zapowiedział, że spółka chce postawić na zwiększenie sprzedaży pozapaliwowej.

- Chcemy maksymalnie wykorzystywać synergie, zwiększać sprzedaż pozapaliwową, w tym produktów pod własnymi markami, zdobywać nowych klientów – zapowiedział szef PKN Orlen. Jak dodał, zakup Polska Press "przede wszystkim wpisuje się w szerszy plan dynamicznego rozwoju sprzedaży detalicznej". - Temu służy też przejęcie Ruchu czy stworzenie od podstaw domu mediowego – tłumaczył w rozmowie z dziennikiem.

Daniel Obajek tłumaczył, przeniesienie kompetencji reklamowych do wewnątrz organizacji oznacza nie tylko optymalizację kosztów. - Do tego dołożymy usługi kurierskie, które zbudujemy na bazie Ruchu i zoptymalizujemy logistykę w tych wszystkich obszarach - zapowiedział. Jak podkreślił, jeśli grupa chce rozbudować detal, musi inwestować w kanały informacyjne dla klienta. PKN Orlen zamierza w ciągu dwóch lat postawić 2 tys. maszyn paczkowych.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także