14.04.2017/14:27

Ostatnie godziny przedświątecznej gorączki zakupów

Jak wynika z raportu „Shopper’s Perspective 2017” przygotowanego przez Open Research w ostatnim kwartale 2016 r., Polacy kupują artykuły spożywcze w sposób zaplanowany – taką postawę deklaruje aż 78 proc. badanych. Czy takimi samymi regułami kierujemy się podczas przedświątecznej gorączki zakupów? Jak pokazują badania, polska rodzina przeznaczy na organizację tegorocznych świąt wielkanocnych średnio 400 zł (Barometr Providenta). Eksperci rynku żywności stale odnotowują przyspieszenie sprzedaży i rosnący popyt. Niezmienne pozostaje jednak poszukiwanie towarów atrakcyjnych cenowo i jednocześnie dobrej jakości.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.