17.03.2023 / 18:13
StoryEditor

Oszczędzanie na sztandarze kolejnej sieci. Tym razem po to hasło sięgnęło Aldi

Strategia komunikacyjna sieci Aldi skupia się na oszczędzaniu i promocji marek własnych (fot. mat. pras.)
Słowo oszczędzanie jest dziś odmieniane przez wszystkie przypadki. Wokół niego swoje strategie komunikacyjne buduje obecnie zdecydowana większość sieci handlowych w kraju. Tej pokusie nie oparło się też Aldi.

W rozpoczętej 17 marca kampanii, prowadzonej pod hasłem „Plan na oszczędzanie z Aldi” niemiecki dyskonter radzi Polakom, jak zaoszczędzić na zakupach. Patent nie jest ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 14:37
StoryEditor
Biedronka zapowiada... 42-godzinny maraton zakupowy! Do której będą otwarte sklepy sieci przed majówką?
Biedronka organizuje maraton zakupowy (fot. JMP)

Biedronka jest już gotowa do obsłużenia tłumów klientów przed długim weekendem majowym. Bezpośrednio przed 1 maja sklepy dyskontowej sieci otwarte będą bez przerwy przez 42 godziny. Jak firma uzasadnia ten ruch?

- W tym roku wracamy do sprawdzonego modelu działania z okresu pandemii i przychodzimy z elastycznym, rozwiązaniem dla wszystkich Polaków: 42-godzinnym maratonem zakupowym - de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 00:21
StoryEditor
Właściciel Biedronki ostro walczy z konkurentami o wynik i udziały w Polsce. Przychody i zysk w górę, ale sprzedaż LfL marna
Pedro Soares dos Santos (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa Jeronimo Martins, do której należy m.in. sieć sklepów dyskontowych Biedronka zanotowała wzrost przychodów w I kw. br. o 3,8 proc. do 8,4 mld euro. EBITDA spółki wyniosła 528 mln euro, co oznacza wzrost o 3,8 proc. rdr. Spółka miała 127 mln euro zysku netto, co oznacza wzrost o 31,4 proc. rdr. Jak wyglądały wyniki samej Biedronki?

Biedronka pod presją ostrożnego konsumenta

W 2025 r. Biedronka utrzymała silną dynamikę handlową. Przychody sieci Biedronki w I kw. br. wzrosły o 3,4 proc. rdr do 5,95 mld eu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2025 22:53