08.08.2016/12:09

Outlety coraz popularniejsze

W pierwszym półroczu na zakupy do pięciu centrów outletowych Factory wybrało się około 7,5 mln klientów, prawie o 1 mln więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku – donosi „Gazeta Wyborcza”. Takie placówki są w Polsce coraz popularniejsze.

Warszawskie Factory Ursus, które blisko rok temu powiększyło się z 13 700 mkw. do prawie 20 000 mkw.  (30 nowych sklepów i podwojona liczba miejsc parkingowych), odwiedziło w tym półroczu o  30 proc. klientów więcej – poinformowała hiszpańska Grupa Neinver, do której należy sieć Factory. Drugi warszawski outlet – Factory Annopol – odwiedziło o jedną piątą więcej klientów. Łączny wzrost sprzedaży we wszystkich miastach, gdzie obecne są placówki Factory, wyniósł 17 proc.

Jak pisze „Gazeta Wyborcza”, w Polsce działa 13 dużych centrów typu outlet. Oprócz Factory jest też sieć Fashion House Outlet Centre (w Gdańsku, Piasecznie i Sosnowcu) oraz centra outletowe w Łodzi, Szczecinie, Lublinie i Białymstoku. Łącznie mają one ponad 213 000 mkw. powierzchni. Wkrótce  kolejne takie obiekty powstaną w Bydgoszczy i Warszawie. Analitycy BNP Paribas Real Estate Poland spodziewają się wzrostu zainteresowania tego typu formatami, głównie wśród średnio zamożnych mieszkańców dużych aglomeracji. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.