16.10.2020 / 14:20
StoryEditor

Pandemia i zmiana trendów zamknęły pięć centrów handlowych opartych na ofercie hipermarketu

Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL (JLL)
Firma doradcza JLL podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych w Polsce na koniec trzeciego kwartału 2020. Eksperci firmy wskazali, że rynek centrów handlowych ciągle nie wrócił do kondycji sprzed lockdownu. Żaby poradzić sobie z problemami i konsekwencjami koronakryzysu branża potrzebuje otwarcia sklepów w niedziele. Jeśli tak się nie stanie, druga fala pandemii może pogrążyć wiele obiektów handlowych. W ciągu ostatnich miesięcy zamkniętych zostało już pięć centrów handlowych opartych głównie na ofercie hipermarketu.

W ostatnich miesiącach udział sprzedaży internetowej powrócił do poziomu zbliżonego do okresu sprzed pandemii. Jednocześnie polscy klienci chętniej niż wcześniej stawiają na wyg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 14:40
StoryEditor
Tchibo uruchomiło pierwszy sklep w nowym formacie i zapowiedziało kolejne. Czym będzie wyróżniał się nowy koncept?
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)fot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Tchibo wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza placówka w nowej odsłonie została uruchomiona w poznańskim Centrum King Cross Marcelin.

Jak podaje Tchibo, wdrożenie nowego formatu ma być "powrotem do korzeni". Oznacza to, że koncept będzie skoncentrowany wokół szeroko rozumianej kultury picia kawy.

Tchibo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 19:46
StoryEditor
Ruszyło polowanie na pracowników dorywczych. Jaki odsetek firm handlowych ma zamiar zatrudniać personel na godziny?
Zatrudnienie pracowników dorywczych w drugim kwartale roku deklaruje co druga firma handlowa (fot. Shutterstock)
Wiosną więcej firmy szuka pracowników tymczasowych – wynika z najnowszej edycji badania "Wskaźnik Pracy Dorywczej”. Problemem, z jakim przyjdzie się im zmierzyć, może być jednak brak rąk do pracy, albo bardziej zacięta walka o tych, którzy się na taką formę zatrudnienia zdecydują.

Druga w tym roku edycja badania "Wskaźnik Pracy Dorywczej” przygotowywanego przez firmę Tikrow, wskazuje, że na zatrudnienie pracowników tymczasowych w drugim kwartale br. zdecy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 02:32