01.02.2022 / 09:16
StoryEditor

Pandemia? Jaka pandemia? Polacy przeciwko sprawdzaniu certyfikatów covidowych przy wejściu do sklepów

Kolejka klientów do sklepu w trakcie pandemii (fot. Shutterstock)
Pomimo napływających codziennie zatrważających danych o zakażeniach koronawirusem i zgonach z powodu covid-19, aż 56 proc. Polaków uważa, że sklepy nie powinny bezwzględnie wymagać od swoich klientów okazywania certyfikatu covidowego, zaświadczenia o szczepieniu, wyniku testu lub informacji o przejściu choroby w celu prawidłowego egzekwowania limitów osób w sklepach. Jedynie 34 proc. badanych jest odwrotnego zdania.

Takie wyniki pokazało badanie przeprowadzone pod koniec stycznia 2022 r. przez UCE Research i Grupę Blix wśród ponad tysiąca dorosłych Polaków odpowiedzialnych w swoich domach z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 07:57
StoryEditor
W taki sposób obejdą system kaucyjny. Ustronianka zagrała va banque

W środę wystartował oficjalnie system kaucyjny, a tymczasem już w czwartek w sklepach sieci Kaufland pojawi się... woda źródlana w butelce o pojemności 3,001 l - a więc minimalnie powyżej ustalonego na poziomie 3 litrów górnego limitu pojemności dla plastikowych butelek jednorazowych, które objęte będą systemem kaucyjnym.

Producentem nietypowej wody butelkowanej, która trafi do sprzedaży w Kauflandzie, jest Ustronianka. Sieć sklepów w najnowszej gazetce (która obowiązywać będzie od 2 paździe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 11:45
StoryEditor
Xtreme Fitness atakuje! Hyrox, SFD i Express - jak innowacje i partnerstwa zmieniają fitness w Polsce?
Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS świętuje otwarcie pierwszego klubu w Warszawie

Rosnąca konkurencja w branży fitness napędza innowacje. Xtreme Fitness stawia na nowoczesne formaty treningowe, jak Hyrox – nazywany „CrossFitem 2.0”, strategiczne partnerstwa z markami premium (m.in. SFD), a także na nowy koncept osiedlowych klubów Express. Dzięki temu sieć nie tylko odpowiada na oczekiwania klientów w dużych miastach, ale też buduje przewagę w walce o coraz bardziej wymagającego konsumenta.

– Bardzo istotnym elementem jest konsekwentne podnoszenie jakości usług w klubach fitness. Silna konkurencja w dużych miastach mobilizuje nas do wprowadzania innowacji – i trakt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2025 07:49