01.02.2022 / 09:16
StoryEditor

Pandemia? Jaka pandemia? Polacy przeciwko sprawdzaniu certyfikatów covidowych przy wejściu do sklepów

Kolejka klientów do sklepu w trakcie pandemii (fot. Shutterstock)
Pomimo napływających codziennie zatrważających danych o zakażeniach koronawirusem i zgonach z powodu covid-19, aż 56 proc. Polaków uważa, że sklepy nie powinny bezwzględnie wymagać od swoich klientów okazywania certyfikatu covidowego, zaświadczenia o szczepieniu, wyniku testu lub informacji o przejściu choroby w celu prawidłowego egzekwowania limitów osób w sklepach. Jedynie 34 proc. badanych jest odwrotnego zdania.

Takie wyniki pokazało badanie przeprowadzone pod koniec stycznia 2022 r. przez UCE Research i Grupę Blix wśród ponad tysiąca dorosłych Polaków odpowiedzialnych w swoich domach z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 12:21
StoryEditor
Sieć Intermarché będzie wdrażać system kaucyjny we współpracy z firmą reprezentującą największych producentów napojów
Sieć Intermarché będzie wdrażać system kaucyjny we współpracy z operatorem Kaucja.pl (Shuterstock)

Sieć Intermarché, będąca częścią Grupy Muszkieterów rozpoczęła współpracę z operatorem Kaucja.pl - Krajowy System Kaucyjny. Wspólnie będą wdrażać system kaucyjny w sklepach, budując infrastrukturę, logistykę i metody sprawnego rozliczania kaucji za opakowania.

W ramach współpracy z Intermarche operator Kaucja.pl odpowiadać będzie za wdrożenie infrastruktury, systemów informatycznych, logistykę odbioru opakowań oraz rozliczanie kaucj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2025 / 09:50
StoryEditor
Labubu od teraz na wyciągnięcie ręki. Pierwszy taki sklep w Europie
Maskotka Labubu (fot. Shutterstock)

Firma Pop Mart, właściciel marki Labubu uruchomił swój pierwszy sklep w Europie. Wystartował w popularnym domu towarowym w Amsterdamie.

To placówka typu pop-up, która będzie funkcjonowała tylko przez określony czas, czyli do 31 stycznia.

Azjatycka atmosfera

Portal retaildetail.eu podkreśla, że ten sam skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2025 23:20