22.02.2021/12:35

Pandemia wpłynęła na koszyki zakupowe Polaków – dane za cały 2020 r.

Pandemia, restrykcje sanitarne, praca zdalna, lockdowny – COVID-19 wymusił na Polakach zmianę zachowań zakupowych, ale też zmianę potrzeb i preferencji. Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny Panelu Gospodarstw Domowych GfK, w rozmowie z serwisem TOK FM przeanalizował „pandemiczny koszyk Polaka”, ujawniając dane za 2020 r.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także