13.12.2021 / 10:51
StoryEditor

Pandemia znacząco zmieniła postawy konsumenckie. Ponad połowa Polaków preferuje polskie i lokalne produkty. To szansa na rozwój biznesu polskich producentów żywności

Dominika Grusznic-Drobińska, director marketing & consumer intelligence w GfK (GfK)
Wybuch pandemii COVID-19 bezpośrednio wpłynął na bardziej świadome wybory konsumentów oraz preferencje dotyczące lokalnych produktów. Jak wynika z badania „Corona Mood” przeprowadzonego przez GfK, aż 52 proc. Polaków chętniej sięgnie po artykuły spożywcze pochodzące od rodzimych producentów. To bardzo dobra wiadomość dla krajowego rynku i lokalnych przedsiębiorców.

Lockdown oraz szereg obostrzeń, które towarzyszyły nam wraz ogłoszeniem stanu pandemii, znacząco zmieniły postawy konsumenckie. W trosce o swoje zdrowie i bezpieczeństwo, na prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 23:06
StoryEditor
Sieć Aldi sprawiła, że przystanki autobusowe będą pachnieć truskawkami. Ale po co?
Aldi promuje ofertę swoją owoców i warzyw, fot. Aldi Polska
Już od maja mieszkańcy wybranych śląskich miast czekając na autobus czują zapach… truskawek. Wszystko to za sprawą nowej kampanii sieci Aldi. Na przystankach zostaną zamontowane specjalne urządzenia aromatyzujące emitujące zapach owoców.

Pachnące przystanki można spotkać w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu i Sosnowcu. Ich znakiem rozpoznawczym jest nie tylko truskawkowy zapach, ale również oprawa graficzna z Fa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 19:47
StoryEditor
Ciastka Oreo i czekolada Milka znikają z półek dużej sieci handlowej. Firma nie zgadza się na podwyżki cen, a franczyzobiorcy są wściekli
Słodycze i przekąski od koncernu Mondelez, fot. Mondelez
Koncern Mondelez wstrzymał dostawy do drugiej, co do wielkości sieci supermarketów w Niemczech. W ten sposób właściciel takich marek jak m.in.: Oreo i Milka chce zwiększyć presję na firmę REWE, z którą prowadzi obecnie negocjacje dotyczące podwyższenia cen.

Czekoladę Milka, ciastka Oreo i TUC coraz trudniej znaleźć w supermarketach sieci Rewe, która jest numerem dwa na niemieckim rynku detalicznym. Zdaniem serwisu „Retail Detail”, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 20:24