07.02.2020/08:33

Papierowe gazetki promocyjne vs. elektroniczne [POLEMIKA]

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odniosło się do rozmowy z Karolem Kamińskim, dyrektorem zarządzającym w Grupie AdRetail dotyczącą rozwoju e-marketingu w kontekście gazetek promocyjnych. Zdaniem organizacji, drogą do budowy zaangażowania klienta i trwałej relacji jest strategia omnichanel, integrująca różne kanały komunikacji.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Wwww 07.02.2020

    Za kilka lat z prasy papierowej to zostaną już tylko gazetki promocyjne ;)

  • Roman_Kowalski 07.02.2020

    Widać wyraźnie, że rynek papierowych gazetek broni się przed e-wydaniami. Nie ma w tym nic złego oczywiście, ale sądzę, że trendu nie da się już odwrócić. Wiadomo też, że papier i e-wydania muszą się uzupełniać. I to jest oczywiste! Tak czy inaczej, cały świat zmierza w elektronikę. To jest też kwestia wytarcia pokoleniowego, co dzieje się na naszych oczach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.