07.02.2020/08:33

Papierowe gazetki promocyjne vs. elektroniczne [POLEMIKA]

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odniosło się do rozmowy z Karolem Kamińskim, dyrektorem zarządzającym w Grupie AdRetail dotyczącą rozwoju e-marketingu w kontekście gazetek promocyjnych. Zdaniem organizacji, drogą do budowy zaangażowania klienta i trwałej relacji jest strategia omnichanel, integrująca różne kanały komunikacji.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Wwww 07.02.2020

    Za kilka lat z prasy papierowej to zostaną już tylko gazetki promocyjne ;)

  • Roman_Kowalski 07.02.2020

    Widać wyraźnie, że rynek papierowych gazetek broni się przed e-wydaniami. Nie ma w tym nic złego oczywiście, ale sądzę, że trendu nie da się już odwrócić. Wiadomo też, że papier i e-wydania muszą się uzupełniać. I to jest oczywiste! Tak czy inaczej, cały świat zmierza w elektronikę. To jest też kwestia wytarcia pokoleniowego, co dzieje się na naszych oczach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.