14.02.2023 / 12:43
StoryEditor

Patent na paczkomat. Czy InPost wybroni prawa do nazwy? Rafał Brzoska zwraca się w wideo do konkurencji i konsumentów

Rafał Brzoska, prezes InPostu w nagraniu opublikowanym w mediach społecznościowych
InPost robi wiele, aby nazwa paczkomat nie weszła do języka potocznego. Używanie tego słowa w przestrzeni publicznej może skończyć się dla firmy utratą prawa do słownego znaku towarowego. Stąd komunikaty do partnerów handlowych oznajmiające: paczkomat wielką literą, tylko w mianowniku i z symbolem ®. Konsumentom Rafał Brzoska, prezes InPostu pozwala na więcej. "Możecie nazywać paczkomat InPost jak tylko wam się podoba" - mówi w filmie opublikowanym przed chwilą w serwisie LinkedIn.

Firma kurierska InPost jest prekursorem maszyn paczkowych na polskim rynku. Nie dość, że upowszechniła usługę odbioru paczek ze sklepów internetowych w metalowych skrzynkach zna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 18:01
StoryEditor
Carrefour pokazuje świeżość oferty. Sieć organizuje targi ryb i owoców morza
Targ rybny Carrefour

Do 18 października 2025 roku we wszystkich sklepach Carrefour w Polsce odbywają się ogólnopolskie targi ryb i owoców morza, pod hasłem „Z wody prosto na Twój talerz”. Sieć chce w ten sposób zachęcać do tworzenia zdrowych nawyków żywieniowych.

Carrefour przekonuje, że korzyści ze spożywania ryb są solidnie udokumentowane. Meta-analiza 27 badań wykazała, że zwiększenie spożycia ryb o 20 g dziennie wiąże się ze spadkiem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 15:27
StoryEditor
Sklep Biedronki na Roblox. Nowy kierunek ekspansji sieci dyskontów
Gra ”Biedronka Simulator” przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań, udowadniając, że cyfrowa ekspansja dyskontów to skuteczny sposób na angażowanie klienta.

Sieć Biedronka na dobre zadomowiła się w świecie wirtualnej rozrywki. Po ubiegłorocznym sukcesie, największa sieć handlowa w kraju wraca z nową edycją gry na platformie Roblox, tym razem z udziałem Gangu Biedroniaków. Do tej pory gra "Biedronka Simulator" przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań, udowadniając, że cyfrowa ekspansja dyskontów to skuteczny sposób na angażowanie klienta.

Biedronka Simulator 2. Z jajka wykluje się Biedroniak

Druga odsłona, „Biedronka Simulator 2”, zachęca graczy nowościami i pogłębioną mechaniką. Gracze ponownie mogą wcielić si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 22:45