25.10.2020 / 14:15
StoryEditor

Piatieroczka otworzyła w Moskwie pierwszy sklep bez kasjerów. Zobacz, jak wygląda Piatieroczka Naletu

Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
Tak wygląda pierwszy sklep Piatieroczka Naletu bez kasjerów, testowany w Moskwie (fot. mat. prasowe, X5 Retail Group)
W Moskwie ruszył pierwszy sklep pod szyldem Piatieroczka Naletu bez kasjerów. Pilotażowa placówka spożywczej sieci wchodzącej w skład grupy X5 Retail Group zweryfikuje, na ile rosyjski klient jest gotowy na tego typu rozwiązania sklepowe.

Sklep ma 80 mkw. powierzchni i będzie otwarty w godzinach od 7 rano do północy, przez siedem dni w tygodniu. Aby wejść do środka, klienci będą musieli skorzystać z aplikacji mob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 13:11
StoryEditor
Wpływy z podatku handlowego. Mamy najnowsze dane [TYLKO U NAS]
Ministerstwo Finansów rekomenduje zmiany w podatku od sprzedaży detalicznej (fot. Shutterstock)

W pierwszym półroczu 2025 r. wpływy z podatku od sprzedaży detalicznej (wpłaty minus zwroty) były o ok. 5,6 proc. wyższe niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Publikujemy najnowsze dane, jakie uzyskaliśmy od Ministerstwa Finansów.

Jak przekazał portalowi wiadomoscihandlowe.pl resort kierowany przez Andrzeja Domańskiego, w pierwszych sześciu miesiącach br. wpływy z tytułu podatku handlowego wyniosły ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 16:19
StoryEditor
Kaufland (prawie) gotowy na system kaucyjny. Wiemy, jak będzie wyglądał zwrot opakowań w niemieckiej sieci
Do połowy 2026 r. wszystkie sklepy Kaufland mają być wyposażone w urządzenia do zbiórki opakowań objętych systemem kaucyjnym (fot. Shutterstock)

Sieć Kaufland ma obecnie w Polsce 253 sklepy. W większości z nich już pojawiły się specjalne automaty, które przyjmują butelki i puszki oznaczone symbolem systemu kaucyjnego. Co klienci za nie dostają?

Kaufland dołącza do sieci, które chwalą się, że są gotowe na wejście w życie systemu kaucyjnego. Jak niemiecki gracz detaliczny, który podobnie jak Lidl należy do Grupy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 09:18