10.07.2020/07:03

Piotr Gąsiorowski z firmy Koral: na rynku lodów rewolucji nie będzie

Epidemia koronawirusa oraz przymusowa izolacja sprawiły, że Polacy zmienili zwyczaje związane z zakupem i konsumpcją lodów. Nie przewidujemy jednak, żeby były to zmiany trwałe – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w PLL Koral.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.