Piotr i Paweł mocno promuje w sklepach marki własne
Sieć Piotr i Paweł wprowadziła do wybranych supermarketów działy "Nasze produkty, zawsze jakość" bardzo mocno eksponujące produkty marki własnej. Poznański dystrybutor bardzo mocno podkreśla w komunikacie skierowanym do klientów jakość swoich produktów.
Działy z marką własną można znaleźć w kilku miejscach tuż przy wejściu do sklepu, ale także głębiej przy działach z produktami świeżymi. Firma proponuje w ramach konceptu nie tylko produkty pierwszej potrzeby takie jak mleko, wodę, warzywa konserwowe, oleje, dżemy, jaja, ale także soki, czy słodycze.
Obecnie Piotr i Paweł ma 138 supermarketów w całej Polsce, w każdym województwie. W br. sieć otworzy łącznie 11 sklepów, poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2,12 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 proc. W roku 2016 przewidywana jest wyższa dynamika wzrostu obrotu.
13