24.10.2016/10:41

Piotr i Paweł mocno promuje w sklepach marki własne

Sieć Piotr i Paweł wprowadziła do wybranych supermarketów działy "Nasze produkty, zawsze jakość" bardzo mocno eksponujące produkty marki własnej. Poznański dystrybutor bardzo mocno podkreśla w komunikacie skierowanym do klientów jakość swoich produktów.

Działy z marką własną można znaleźć w kilku miejscach tuż przy wejściu do sklepu, ale także głębiej przy działach z produktami świeżymi. Firma proponuje w ramach konceptu nie tylko produkty pierwszej potrzeby takie jak mleko, wodę, warzywa konserwowe, oleje, dżemy, jaja, ale także soki, czy słodycze.

Obecnie Piotr i Paweł ma 138 supermarketów w całej Polsce, w każdym województwie. W br. sieć otworzy łącznie 11 sklepów, poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2,12 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 proc. W roku 2016 przewidywana jest wyższa  dynamika wzrostu obrotu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.