18.03.2020/09:58

Piotr Regulski, wiceprezes Ruch: Kioski bezpieczniejszą alternatywą dla tradycyjnych sklepów w trakcie epidemii [WIDEO]

W obecnej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa kioski Ruchu mogą okazać się dobrą alternatywą do tradycyjnych zakupów w sklepie. O tym, jak Ruch przygotowany jest do sprzedaży i co planuje, opowiada nam Piotr Regulski, członek zarządu Ruch S.A.

- Dzisiaj może się okazać, że ten przysłowiowy kiosk z okienkiem może się okazać dużo bezpieczniejszy niż inne sklepy. Kontakt klientów ze sprzedawcami jest ograniczony - tłumaczy Piotr Regulski, członek zarządu Ruch S.A. Wiceprezes Ruchu mówi też, że towary, które w kioskach Ruchu są dostępne, nie płynęły do kiosków z Azji, więc niczego nie powinno w tych punktach zabraknąć. Dodatkowo kioski zawierają produkty, które sprzyjają zachowaniu czystości, co jest kolejnym plusem dla klientów.

- Będziemy starali się nie wykorzystywać tej sytuacji wynikającej z podwyżki cen, która się pojawia – zapowiada Piotr Regulski, członek zarządu Ruch S.A. Zaznacza, że ceny produktów rosną, ale swoich klientów Ruch będzie traktował w sposób partnerski po to, żeby nie zmieniać cen, ale odpowiadać na wyzwania, które w tej chwili się pojawiają.

Dodaj komentarz

25 komentarzy

  • AJENT 24.03.2020

    To zakrawa na skrajną głupotę. No ale jak się popiera rząd to myśli się jak on. Ja się pytam gzie na 12 godzin mam iść do toalety. Teraz gdy jest epidemia nikt nas gościnnie nie wpuszcza. O wszystko musimy zadbać sami, a 50 zł, które nam proponujecie nawet na ręczniki jednorazowe nie wystarczy żeby co chwilę przecierać to czego klienci dotykają. Sanepid jasno mówi że wirus zostaje na opakowaniach folkowych, plastikowych a takie są na słodyczach. Na papierze długo się utrzymuje bo klienci zaczym coś kupią muszą wszystkiego dotknąć. Nie wiemy kto pakuję towar na rozdzielniach i czy jest zdrowy. O czym wogóle pan mówi. Jak jet tak bezpiecznie zapraszamy na tydzień do punktu bez wody i kanalizy.

  • Ceny w górę !!! 23.03.2020

    Będziemy starali się nie wykorzystywać tej sytuacji wynikającej z podwyżki cen, która się pojawia – zapowiada Piotr Regulski A dziś 23.03.2019 i te słowa okazały się bez pokrycia. Woda Cisowianka 1.5 L z 1.99 na 2.99, RedBull z 5.99 na 6.29, napój 4 Move 750 ml z 2.99 na 3.19 itd Tylko 157 nowych wyższych cen. Brawo p.Piotrze - kłamał Pan wtedy czy jak Pan to wyjaśni ?

  • Serio 23.03.2020

    Mała paczka chusteczek po 90gr?!!! Wstyd mi sprzedawać!!!!

  • Ttt 23.03.2020

    Prezesiku miałeś nie żerować na ludziach i cen nie podnosić w tej tragicznej sytuacji, a tu proszę ceny poszły 100% do góry wstyd. Dla ciebie liczy sie tylko zysk myślisz ze jak KOLPORTER i inne sklepy są zamknięte, bo dbają o swoich partnerów i pracowników to zaraz będziesz miał gigantyczne zyski. Niestety pomyłka ludzie siedzą w domach wychodzą tylko zakupić najpotrzebniejsze rzeczy. W kioskach spadły obroty minimum o 60% i cały twój plan z kolosalnym zyskiem wziął i dostał w łeb. Niestety człowieku nie nadajesz sie do tego biznesu w teorii może na słupkach w Excelu miałeś miliony( obliczając ile ludzi przyjdzie do kiosków gdy inne sklepiki będą zamknięte - tam prezesem jest człowiek a nie b.y.d.l.e) ale realia przynoszą straty. Życzę panu powodzenia, nie obawiając się koronawirusa siedząc w domu nie wychodząc być bezpiecznym robiąc telekonferencje a partnerów biznesowych narażać, bo nie jest potrzebne skrócenie godzin pracy, przecież zagrożenia nie ma wstyd panie prezesiku.

  • Abi 23.03.2020

    Kłamie Pan Prezesie !

  • Anonymous 23.03.2020

    Jest Pan skończonym kłamcą ‼️ ceny już były idiotyczne ... Dzisiaj znowu do "góry" ... Mam nadzieję, że cały ten towar się przeterminuje ... Ludzie nie kupujcie niczego od oszusta ... Prezes i zarząd Ruch to banda niekompetentnych cwaniaków żerująca na klientach i wykorzystująca Agentów ... Ta firmą powinna zająć się prokuratura za narażanie ludzkiego zdrowia i życia ... Warunki w czasie epidemii : brak toalet, brak bieżącej wody, brak zabezpieczenia przed bezpośrednim kontaktem z klientem, brak rękawiczek ochronnych, bark maseczek, brak płynów do dezynfekcji rąk ... Masowo zawiadamiajmy Sanepid i prokuratury o narażaniu życia osób pracujących w tak skandalicznych warunkach ... Prosimy również klientów o zgłaszanie do wszystkich instytucji tego problemu ... Bądźmy w tych trudnych czasach solidarni ‼️

  • Anonymous 22.03.2020

    "Prezesiku" bo prezesem nazwać kogoś takiego nie można ... Powiedz ile dla Ciebie warte jest zdrowie i życie Agentów? ... 100 zł a może 500 zł utargu ? ... Z tego twój zysk to 20 zł czy 100 zł ??? ... Na tyle wyceniasz ludzkie życie ??? ... Bez toalet, bez bieżącej wody, nie dostarczyłeś płynu do dezynfekcji, nie zabezpieczyłeś w maseczki i rękawiczki ... Traktujesz swoich "partnerów biznesowych" za zwykłych śmieci ... Mam nadzieję, że ty i cały zarząd odpowiecie za takie działanie ... Niech cała Polska wie, że RUCH to jedna z najgorzej zarządzanych firm w tym kraju ‼️

  • Masakra 21.03.2020

    Powstawcie nowe budy a stare wyburzcie !!!!!

  • Ajent 21.03.2020

    Brednie, bzdury, bajki i wszystkie inne mity tak można ocenić wypowiedź Pana Piotra. Zablokowane komentarze pod filmem świadczą o czymś na pewno. Za dużo negatywnych komentarzy ? Strach przed innymi ludźmi i ich wypowiedziami? Jeżeli do wtorku 24.03.2020 nic się nie zmieni w kioskach ruchu sytuacja zostaje zgłoszona do Wojewódzkiego inspektoratu sanitarnego. Uwzględnione zostanie brak wody, brak rękawiczek jednorazowych, płynów dezynfekujących i wiele na prawdę wiele innych.

  • MAGGIE 21.03.2020

    Człowieku co Ty za brednie opowiadasz. Serio uważasz że kiosk ( prasa i papierosy , najbardziej chodliwe) są teraz potrzebne. ? Przecież to jest narażenie bezpodstawne Ajentow, którzy pracują w skrajnie niehigienicznych warunkach w dobie stanu Epidemicznego. Ceny są jak z kosmosu i ja -klient niczego bym tam nie kupiła. Zamiast zamknąć kioski jak wszyscy rozsądni to robią. #tematdlauwagi - narażenie świadome pracowników .!!!

  • Który mamy wiek? 21.03.2020

    Obiekty bez własnych toalet powinny być zamykane.

  • JJ 20.03.2020

    Jak agent sprząta co 10 minut to czysto. Co chwilę się kurzy. Piach, błoto takie położenie kiosku. Brak toalety i wody. Ceny bardzo wygórowane. Mały milky way prawie 2 zł. Strach. Nie które ceny są kosmiczne i ludzie nie kupują bo obok w sklepie taniej mają. A towaru tego co mam dużo wciskają więcej aby miejsca w magazynie a zgłoszonych produktów których brakuje na stanie to im się nie chce zrealizować. Szkoda słów. Nawet na komunikat nie odpiszą.

  • Pikaczu 20.03.2020

    W misce trzeba ręce myć. 10 rękawiczek 20!zł a reszta?

  • Abi 20.03.2020

    No cóż liczyliśmy że nowy zarząd faktycznie potraktuje agenta jak partnera ale nic się nie zmieniło. Wszyscy chodzili na te same zajęcia z marketingu szkoda że zabrakło zajęć z człowieczeństwa. Jeśli chodzi o podnoszenie cen to w ogóle Panu nie wierzę. Kostka mydła biały jeleń 7 zł wstydzę się cenę wystawić. Kolejny nurtujący nas agentów temat to brak wody i toalety i to w czasie ogłoszenia stanu epidemicznego. Może powie Pan nam agentom jak mamy wytrzymać 10 godz. bez wyjścia do toalety. Instytucje w których mogliśmy korzystać są zamknięte a Pan i Pana koledzy nie zgadzacie się skrócić nam choć o 2 godziny czynności kiosków bez przeliczania godzin. Fajnie mówi się "nie" z za biurka i toaletą w korytarzu.

  • Wkurzony Agent 20.03.2020

    Co za stek bzdur‼️ .. Niech Pan ruszy swój tyłek z fotela w Warszawie i zobaczy w jakich warunkach agenci muszą pracować ‼️ W normalnym czasie bez ogłoszonego stanu epidemicznego jest to dziewiętnasty wiek ‼️ (brak bieżącej wody, brak toalet) w czasie pandemi jest to narażanie zdrowia i życia osób tam pracujących ... Tak bardzo liczą się dla Pana pieniądze, a widać że chyba tylko pieniądze, że nie zauważa pan, iż mnóstwo osób, które zmuszacie do pracy przez tyle godzin to osoby starsze z grupy największego ryzyka w czasie tej zarazy ... Nikomu tego nie życzę, ale jeśli dojdzie do najgorszego czyli do zarażenia się któregokolwiek z agentów koronawirusem, to odda Pana i tą "cwaniacką" firmę do sądu. Jakoś inni na rynku potrafili pójść ludziom na rękę i docenić powagę sytuacji skracając godziny otwarcia (patrz Poczta Polska) .. ale nie Pan .. nie Ruch ... wyczuł pan krew w związku decyzjami Kolportera, Guarmonda czy Innmedio i nie patrząc na ewentualne konsekwencje naraża Pan ludzi ‼️

  • Rrrr 20.03.2020

    Jak Pan może tak kłamać osoba na stanowisku takie brednie wygadywać o higienie. Większość kiosków nie ma wody i toalety i to jest współpraca partnerska. Do dnia dzisiejszego nie dostaliśmy rękawiczek ani płynu antybakteryjnego. To my jesteśmy narażeni i nasze rodziny. Życzę Panu powodzenia

  • Ttt 20.03.2020

    Czy naprawdę pan się słysz co mówi bo mi się wydaje ze ma Pan klapki na oczach zapraszam do kiosku bez bieżącej wody i toalety na 10 godz. Łatwo się mówi osobie która jest bezpieczna i pracuje zdalnie. Cała sytuacja nadaje się do mediów i spnepidu w jakich warunkach pracują AJENTCI

  • Niezadowolony 20.03.2020

    Tak naprawdę super fajna praca naprawdę siedzieć 12 godz bez wody toalety zarabiac kricie bo trzeba siebie zusy i podatki opłacić bez mozliwisci urlopu bez niczego i za kazdym razem inwentaryzacji zawsze trzeba oddac wyplate bo nawet nie ma sie gdzie odwolac bo my kioskarze sie nie liczymy moze jak ktoś siedzi za biurkiem to może i to fajna praca ale rzeczywistość jest juz inna brak słów a bezpiecznie na pewno nie jest nawet nie ma gdzie i czym umyć rąk

  • Alojzy 20.03.2020

    Inny świat na górze, a inny na dole z przykrością stwierdzam. To tyle bo, szkoda mi palców do pisania. Więcej wiadomości z „dołu”, a później może wywiad.

  • Www 20.03.2020

    Żądamy skrócenia godz. pracy jak w innych firmach .

  • Www 20.03.2020

    Panie Regulski jeśli to takie bezpieczne to proszę aby Pan że swoją świtą zastąpił kioskarzy

  • Misia 20.03.2020

    Kiosk z okienkiem, większość to punkty z wejściem, w kyorych brak urządzeń sanitarnych oraz wody. Bardzo bezpośrednie to zapraszam Pana prezesa.

  • AJENT 20.03.2020

    Panie prezesie, proszę samemu usiąść na 20 13 godzin w punkcie bez wody i kanalizacji. To jest bezpiecznie pańskim zdaniem. Mamy robić w reklamówki. Tam gdzie mogliśmy chodzić do toalety tylko dla tego że nam ktoś umożliwia jest zamknięte lub już nas nie wpuszczają. Nie zakupiono do punktów środków dezynfekcyjnych ani rękawiczek. A 50 zł jaki zaproponowano ajentów na zakup i to tydzień temu jest śmieszne. PYTAM GRZE MAMY KUPIĆ, nie mówimy o żelu antybakteryjnym bo to się nie nadaje. Ludzie wchodzą przeglądają gazet, odkładają na półki. Obrót 300 zł na 10 godzin jest powalający. Ciekawe co zrobicie jak AJENT będzie objęty kwarantanną lub się rozchoruje poważnie. Dziś klient najpierw wytarł nos bez chusteczki później podał pieniądze. Co miałem go wyrzucić. Liczycie na wielkie zyski kosztem nas. Mię możemy skrócić czynności jak inne sklepu, no możemy ale kosztem podstawy jaka nam płacicie. Zapraszam na moje miejsce

  • AL 19.03.2020

    W kiosku można zadbać lepiej o higienę pracy ? Czym ? Brak bierzącej wody jest już oznaką tego że ta higienę ciężko utrzymać siedząc w kiosku po 12 godzin dziennie . A ruch będzie się starał nie wykorzystywać sytuacji do podnoszenia cen ? Hymm nie musi bo ceny i tak są z kosmosu . Te kioski powinny być zamknięte . Takiego czegoś jak ten pan opowiada nie da się słychać .

  • Niunia 18.03.2020

    Bezpieczne? Kobieta siedzi 10h w budce i nawet niema gdzie umyć rąk

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.