28.04.2022 / 13:16
StoryEditor

Płaca minimalna może wzrosnąć od 2023 roku o ponad 400 zł

Część sieci handlowych będzie zmuszonych do podwyżek płac od stycznia 2023 roku (JMP)
Najniższa pensja może w przyszłym roku wynieść 3416,30 zł, a kwota płacy minimalnej zostanie zwaloryzowana dwukrotnie – informuje gazetaprawna.pl. Dla sieci handlowych i producentów zatrudniających pracowników w parciu o najniższe stawki oznacza to spory wzrost kosztów.

Płaca minimalna ma być waloryzowana w 2023 roku od stycznia i od lipca. Stanie się tak, jeśli przeciętne wynagrodzenie za I kw. 2022 r. wyniesie co najmniej 6021 zł, a wg. Gazet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 13:40
StoryEditor
GoodMills stawia na Polskę. Producent mąki Basia inwestuje 25 mln euro w zakład w Kutnie i zapowiada budowę kolejnego
Firma GoodMills Polska uruchomiła nową linię do przemiału pszenicy w zakładzie w Kutnie (fot. materiały prasowe)

Firma GoodMills Polska, należąca do austriackiej grupy GoodMills, robi strategiczny krok w rozwoju. Producent mąki pod marką Basia uruchamia nowoczesną linię przemiałową w zakładzie w Kutnie. Co GoodMils zyskuje dzięki tej inwestycji i gdzie planuje kolejną?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaki cel stawia sobie firma GoodMills Polska?
  • Ile zakładów ma GoodMills w Polsce?
  • Jakie marki należą do firmy GoodMills?
  • Jaką rolę odg...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 21:10
StoryEditor
Łomża dzieli się z Biedronką Adamem Woronowiczem i jego Łomżunią
Adamem Woronowiczem i jego Łomżunia na 30-lecie Biedronki

Z okazji 30 rocznicy działalności sieci Biedronka w Polsce, marka Łomża przygotowała okolicznościowy spot wizerunkowy, utrzymany w klimacie kampanii reklamowych z popularnym Panem Łomżunią, którego gra uznany aktor Adam Woronowicz.

Urodzinowa kampania Łomży ma charakter wizerunkowy; jej celem jest podkreślenie jubileuszu sieci Biedronka, w sympatycznej i humorystycznej formie, która nawiązuje do popr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 23:19