06.10.2016/17:59

Poczta Polska rozwija współpracę z e-commerce

Poczta Polska postanowiła przyspieszyć dostawy zamawianych towarów w internecie i  wprowadziła priorytetowe „pakiety polecone eCommerce” dla handlujących w on-line, także na Allegro.  Dzięki nowej usłudze klienci jeszcze szybciej otrzymają towary zakupione elektronicznie.

To kolejna - po wprowadzeniu nowych kategorii wagowych paczek, odsłona walki o dynamicznie rosnący rynek – podkreśla Paweł Kopeć, dyrektor ds. sprzedaży Poczty Polskiej.

W ramach nowych rodzajów pakietów, Poczta Polska umożliwia doręczenie przesyłek już w następnym dniu roboczym, pod warunkiem nadania przesyłki do godz. 15:00. To oferta dedykowana dla klientów prowadzących sprzedaż wysyłkową drobnych rzeczy, posiadających własny sklep internetowy lub prowadzących sprzedaż poprzez portale sprzedażowe m.in. Allegro. Oferta dostępna jest w pakietach po 5, 10, 20 i 30 sztuk.

Cena jednej przesyłki w pakiecie standardowym wynosi od 4,40 zł/netto za szt. (pakiet polecony eCommerce standard 30), natomiast w pakiecie priorytetowym od 6,03 zł/netto za szt. (pakiet polecony eCommerce priorytet 30).

- Oferowane w ramach pakietu opakowanie przesyłki to dobre rozwiązanie dla osób wysyłających małe przedmioty takie jak: książki, płyty DVD/CD, gry, kosmetyki – zaznacza Paweł Kopeć. - Dodatkowo w ramach tej oferty nie pobieramy opłaty za zwrot przesyłki do nadawcy po wyczerpaniu możliwości jej doręczenia lub wydania odbiorcy, a dla kupujących na Allegro, którzy zdecydują się na zwrot zakupionego towaru, udostępniliśmy opcję bezpłatnego zwrotu – podkreśla.

Szybkie pakiety to kolejna nowość Poczty Polskiej dla handlujących w sieci. Kilka dni temu spółka informowała o nowych kategoriach wagowych paczek. Poczta zwiększyła przystępność cenową najchętniej wybieranych kategorii. Paczka48 z opcją „Odbiór w punkcie” i do 0,5 kg kosztuje teraz zaledwie 8,50 zł. Obecnie klienci mogą korzystać z dwóch nowych kategorii wagowych: do 2 kg i powyżej 2 do 5 kg w miejsce jednego od 0 do 5 kg. Ponadto Poczta Polska umożliwia klientom odbiór paczki w jednym z ponad 5100 punktów, spośród których blisko 20% jest czynnych całodobowo – są to stacje paliw PKN Orlen.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • B.J. 01.11.2016

    Poczta Polska usiłuje otumanić klientów, że rozwija współpracę z e- handlem. Wygląda to tak, że powierzył firmom kurierskim rozwożenie zamówionych produktów. Kurierzy ani myślą dostarczać te paczki do adresatów, tylko składają fałszywą informację w urzędach pocztowych, że nie mogli doręczyć przesyłki. Poczta daje więc listonoszowi "awizo powtórne" i po paczkę odbiorca musi jechać na pocztę. Urzędy bezprawnie skasowały " Książkę zażaleń", gdzie można by wpisać skargę. Tak wygląda postęp w Poczcie Polskiej. Listonosze wstydzą się więc swojej instytucji.
    Bohdan Juchniewicz

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.