06.10.2016/17:59

Poczta Polska rozwija współpracę z e-commerce

Poczta Polska postanowiła przyspieszyć dostawy zamawianych towarów w internecie i  wprowadziła priorytetowe „pakiety polecone eCommerce” dla handlujących w on-line, także na Allegro.  Dzięki nowej usłudze klienci jeszcze szybciej otrzymają towary zakupione elektronicznie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • B.J. 01.11.2016

    Poczta Polska usiłuje otumanić klientów, że rozwija współpracę z e- handlem. Wygląda to tak, że powierzył firmom kurierskim rozwożenie zamówionych produktów. Kurierzy ani myślą dostarczać te paczki do adresatów, tylko składają fałszywą informację w urzędach pocztowych, że nie mogli doręczyć przesyłki. Poczta daje więc listonoszowi "awizo powtórne" i po paczkę odbiorca musi jechać na pocztę. Urzędy bezprawnie skasowały " Książkę zażaleń", gdzie można by wpisać skargę. Tak wygląda postęp w Poczcie Polskiej. Listonosze wstydzą się więc swojej instytucji.
    Bohdan Juchniewicz

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.