Poczta Polska sfinalizowała potężną inwestycję we Wrocławiu. Obsługa przesyłek znacząco przyspieszy
Poczta Polska zainwestowała niemal 90 mln zł w montaż nowego sortera we wrocławskiej sortowni. To pierwsza z trzech nowoczesnych maszyn do automatycznego sortowania przesyłek KEP. Jest to największa jednorazowa inwestycja w automatyzację procesów logistycznych w historii Poczty Polskiej.
Pozostało jeszcze 93% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
26.05.2023
Pocztex - zachowanie kuriera skandaliczne. Trzy dni przesyłkę mi doręczał, kłamiąc i zwalając winę na Pocztę, a tak naprawdę miał ją na wozie i jeździła sobie - tak wynika z systemu śledzenia. W końcu dociśnięty i po wielkiej awanturze pan łaskawy dostarczył ją za pomocą jakiegoś kolegi po cywilu. Nigdy więcej nie powierzę takiej firmie swoich zakupów.
Zerowy poziom zaufania po tej akcji. Zdjęcia sobie robicie, pompujecie się, opowiadacie różne bajeczki, a kto odpowiada za rekrutację pracowników i poziom usług? -
24.05.2023
Tylko po co? Komu te usługi jeszcze są potrzebne przy tak absurdalnych cenach? Od ponad 5 lat radzę sobie doskonale bez poczty polskiej tak jak i miliony ludzi w Polsce. Niestety, do tego doprowadziliście. A zaczęło się od zaorania dawnego wizerunku, loga, ubiorów doręczycieli, itd. Absurdalne podwyżki były gwoździem do trumny. Skandal po prostu, żeby tak zniszczyć taką firmę i jeszcze bić sobie brawo.
1