24.05.2023/11:47

Poczta Polska sfinalizowała potężną inwestycję we Wrocławiu. Obsługa przesyłek znacząco przyspieszy

Poczta Polska zainwestowała niemal 90 mln zł w montaż nowego sortera we wrocławskiej sortowni. To pierwsza z trzech nowoczesnych maszyn do automatycznego sortowania przesyłek KEP. Jest to największa jednorazowa inwestycja w automatyzację procesów logistycznych w historii Poczty Polskiej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • żal 26.05.2023

    Pocztex - zachowanie kuriera skandaliczne. Trzy dni przesyłkę mi doręczał, kłamiąc i zwalając winę na Pocztę, a tak naprawdę miał ją na wozie i jeździła sobie - tak wynika z systemu śledzenia. W końcu dociśnięty i po wielkiej awanturze pan łaskawy dostarczył ją za pomocą jakiegoś kolegi po cywilu. Nigdy więcej nie powierzę takiej firmie swoich zakupów.

    Zerowy poziom zaufania po tej akcji. Zdjęcia sobie robicie, pompujecie się, opowiadacie różne bajeczki, a kto odpowiada za rekrutację pracowników i poziom usług?

  • Nickt 24.05.2023

    Tylko po co? Komu te usługi jeszcze są potrzebne przy tak absurdalnych cenach? Od ponad 5 lat radzę sobie doskonale bez poczty polskiej tak jak i miliony ludzi w Polsce. Niestety, do tego doprowadziliście. A zaczęło się od zaorania dawnego wizerunku, loga, ubiorów doręczycieli, itd. Absurdalne podwyżki były gwoździem do trumny. Skandal po prostu, żeby tak zniszczyć taką firmę i jeszcze bić sobie brawo.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także