26.04.2023 / 17:48
StoryEditor

Poczta Polska zawalczy o rynek e-commerce. Na finiszu inwestycje w centra logistyczne

Poczta Polska zamierza zwiększyć udział obsługiwanych paczek i przesyłek kurierskich (Poczta Polska)
Poczta Polska przechodzi transformację. Z operatora obsługującego głównie przesyłki listowe staje się firmą kurierską. Inwestycje w infrastrukturę w łącznej kwocie ponad 350 mln zł mają pozwolić firmie konkurować z największymi graczami na rynku KEP w Polsce. Na maj zapowiadane jest wdrożenie kolejnych usług dla klientów.

Narodowy przewoźnik, który świadczy obecnie również usługę powszechną dostarczania przesyłek listowych zdaje sobie sprawę, że wraz z wejściem w życie e-doręczeń realizowanych pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 15:28
StoryEditor
Jysk uruchomił 300. sklep w Polsce i zapowiada kolejne otwarcia
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
Skandynawka sieć sklepów Jysk chce mieć w Polsce nawet 500 sklepów. Na razie sieć otworzyła swoją 300. placówkę, a na ten rok zapowiada w sumie 22 nowe sklepy. - Ekspansja jest w naszym DNA – mówi Rami Jensen, prezes i dyrektor generalny Jysk.

Sieć handlowa Jysk uruchomiła w kwietniu br. swój 300. sklep. Tą placówką jest warszawski market w Galerii Północnej. Plany sieci zakładają, że w tym roku obrotowym otworzy w Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 14:41
StoryEditor
Otwarte automaty paczkowe? Jest nowy pomysł na wspólną sieć maszyn
Automaty paczkowe SwipBox (fot. Mat Prasowe)
Kolejny raz wraca pomysł utworzenia otwartej sieci automatów paczkowych. Takie rozwiązanie ma być bardziej ekologiczne i uzasadnione ekonomiczne oraz funkcjonalne.

W Polsce liderem pod względem wielkości sieci automatów paczkowych jest oczywiście InPost. Właściciel paczkomatów dysponuje siecią ponad 22 tys. urządzeń. Następne w kolejce jes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 13:00