03.11.2022 / 10:42
StoryEditor

Polacy boją się wzrostu cen, ale nie utraty pracy [DANE]

W lipcu br. ujemne nastroje konsumenckie odnotowano w większości grup wiekowych
Stan polskiej gospodarki negatywnie ocenia 80 proc. respondentów badania ARC Rynek i Opinie, a ponad połowa zamierza ograniczać wydatki na konsumpcję. Mimo tego niemal połowa badanych patrzy optymistycznie w przyszłość. Ledwie 23 proc. obawia się utraty pracy.

Obecnie największą bolączką Polaków są rosnące ceny. Zdecydowana większość (84 proc.) liczy się z tym, że ten wzrost się nie zatrzyma w ciągu najbliższych 3 miesięcy....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 11:30
StoryEditor
Liczy się Handel, czyli o retailu bez retuszu. Rusza nowa seria filmów na naszym kanale na YouTube [WIDEO]
Liczy się Handel (fot. Wiadomości Handlowe)
Wystartował nowy cykl programów o handlu na kanale Wiadomości Handlowych, w którym we współpracy z firmą Modern-Expo rozmawiamy o najważniejszych problemach i wyzwaniach dla handlu. Bez okrągłych zdań i słodzenia.

Każdy odcinek to inne zagadnienie. W pierwszym zastanawiamy się nad przyszłością kanału hipermarketów i tym, jak zmienia się ten kanał sprzedaży. Rozmówcami są Małgo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 17:03
StoryEditor
Inter Europol kupił Primavikę. Jak wyglądają plany nowego właściciela wobec firmy? Co stanie się z pracownikami?
Grupa Kapitałowa Inter Europol kupiła 100 proc. udziałów w spółce Primavika, specjalizującej się w produkcji zdrowej żywności w tym m.in., masła orzechowego (fot. materiały prasowe)
22 kwietnia Grupa Kapitałowa Inter Europol – polski producent pieczywa, prowadzący sieć sklepów firmowych na terenie Warszawy i okolic, nabyła 100 udziałów w spółce Primavika. Jest to kolejna inwestycja Grupy w segment zdrowej żywności.

Spółka Primavika jest znanym w Polsce producentem zdrowej żywności, adresowanej przede wszystkim do wegetarian, ale też wegan oraz osób eliminujących z diety gluten.

Jej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 05:30