Polacy denerwują się, gdy idą do sklepu. „Złość, lęk, strach czy nienawiść”
Badanie UCE Research i platformy ePsycholodzy.pl pokazuje, że Polacy wybierający się do sklepu są zestresowani i zlęknieni, a to wszystko jest efektem wysokich cen. Konsumenci winą za to obarczają polityków.
Pozostało jeszcze 96% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
14.04.2023
No chyba normalne, skoro ceny wyższe niż na zachodzie, a pieniądze 4x mniejsze do dyspozycji. I jak nie winić polityków, którzy są odklejeni od rzeczywistości, bredzą farmazony, klepią interesy życia, a przede wszystkim kłamią jak z nut i wmawiają ludziom rzeczywistość, która nie istnieje. Ta prawdziwa to na kasie, podczas płacenia za żywność. Albo rachunków za gaz.
Mogliby zrobić ustawę, która zmusi sklepy do drukowania pod ceną jaka jest marża na danym produkcie. Wielu spekulantów szybciutko ścięłoby ceny niejednego produktu nawet o 200%.
3