16.12.2021/08:24

Polacy nie chcą kupować w zagranicznych sklepach internetowych. Liczy się cena i oszczędność czasu

Prawie 60 proc. badanych przez Santander Consumer Bank deklaruje, że nie czuje potrzeby do kupowania w sklepach internetowych za granicą. Ważnym czynnikiem jest też cena.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 16.12.2021

    Ano nie chcą. Raz kupiłem sprzęt za 400zł na AliExpressie. W paczce brakowało akcesoriów w porównaniu z tym co było w opisie. Postanowiłem oddać bo te akcesoria były warte jakieś 150zł, a więc 1/3 wartości towaru. Sprzedawca udawał, że nie rozumie po ang. (albo naprawdę nie rozumiał), udzielał mylących lub kompletnie losowych odpowiedzi, zwlekał mnie i kręcił, nawet jak zobaczył zdjęcie z magazynu zwrotowego i dowód doręczenia kurierem to twierdził, że paczki nie ma i żeby czekać 40 dni to odda kasę (o ile paczka się pojawi). A gwarancja zwrotu kasy AliExpress to też farsa, dwukrotnie przyznano mi 0zł zwrotu pomimo odwołań, podesłania kompletu dowodów nadania, doręczenia, a także zdjęć przesyłki. Ten ich czat to żart, dużo słodzenia i grania na zwłokę, pustych obietnic i nic z tego nie wynika. Dopiero silna interwencja mailem, po ponad miesiącu, spowodowała, że skarga przebiła się gdzieś wyżej i ostatecznie pieniądze otrzymałem. Ale żadnych przeprosin, żadnego bonusu, kompletnie nic. Skasowali również negatywny komentarz który wystawiłem sprzedawcy. To były moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym serwisie.

    Tak więc uważajcie na AliExpress! Tam sobie można kupić rolkę taśmy samoprzylepnej, jakieś śrubki albo metr sznurka, a nie poważne produkty bo w razie reklamacji lub problemów liczcie się z tym, że nie dostaniecie zwrotu i nie będzie ani towaru ani pieniędzy. I są to słowa wielu osób, na które natrafiłem załatwiając swoją sprawę, dużo kupujących ostrzega o potężnych problemach z niezgodnością towaru i niemożliwością otrzymania zwrotu.

    Działalnością AliExpress i tymi nieuczciwymi praktykami związanymi ze zwrotem (a jakby nie było sprzedają towar Europejczykowi, który ma swoje prawa) powinna już dawno zająć się jakaś instytucja.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także