04.09.2018/09:15

Polacy nie chcą spersonalizowanych ofert od sklepów

Łącznie 56 proc. badanych nie chciałoby dostawać propozycji zakupowych dostosowanych do ich potrzeb. Więcej mężczyzn niż kobiet nie jest zainteresowanych taką możliwością. Najbardziej przekonane są do niej osoby w wieku 35-44 lata. Mieszkańcy największych polskich miast najczęściej wyrażają zdecydowane „tak” lub „nie”. Szczególny entuzjazm wobec tego udogodnienia wykazują klienci robiący zakupy w sposób impulsywny i emocjonalny. Natomiast jego zagorzałymi przeciwnikami są konsumenci, którzy nie korzystają z żadnych urządzeń, wskazanych przez badaczy, jak np. PC czy laptop.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Millennials 04.09.2018

    Te wasze "spersonalizowane" oferty to zazwyczaj produkty wielkich koncernów, które można dostać w każdym innym sklepie. Nie każdy lubi masówkę przywiezioną z innego kraju albo wyprodukowaną przez molocha, którego fabryki produkują asortyment od kostki do WC po wodę mineralną czy przyprawę do zupy. Poza tym weźcie się lepiej za kociokwik dźwiękowy w sklepach - naprawdę można się zmęczyć idąc do sklepu i słchając równocześnie muzyki na sali sprzedaży, krzyku i rozmów klientów, pikania skanerów na kasach, krzyku i płaczu dzieci, trzaskania wózkami i koszykami na zakupy okraszonymi szczekaniem przez głośniki w stylu "kasa 2 zostanie otwarta, dziś w promocji cukier po 1,99 zł". A marketingowcom by się jeszcze marzyło, by nas atakować powiadomieniami o ofertach na komórkę (wchodzamąc do sklepu)? To nie na nasze nerwy, zakupy mają być szybkie, sprawne i przyjemne. A nie męczące!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.