27.05.2016/07:14

Polacy odchodzą od dużych, cotygodniowych zakupów

Klienci odchodzą stopniowo od dużych zakupów robionych raz w tygodniu w hipermarkecie na rzecz zakupów bieżących, dzięki którym mają stały dostęp do świeżych produktów lepszej jakości – wynika z badań GfK, na które powoływała się Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca GfK Polonia podczas IX Kongresu Handlu i Dystrybucji 2016.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.