04.02.2017/10:51

Sz. Mordasiewicz, Nielsen: Pierwszy raz od 5 lat wskaźnik satysfakcji polskiego konsumenta jest wyższy niż wskaźnik europejski

Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen na Polskę w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl podkreśla, że „po raz pierwszy od pięciu lat wskaźnik satysfakcji polskiego konsumenta jest wyższy niż wskaźnik europejski.” (…) Ten optymizm sprawił, że „rok 2016 to rok, w którym zaobserwowaliśmy wzrosty sprzedaży w każdym z formatów, co czyni go rokiem przełomowym.”

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Spejson 09.02.2017

    Niechybnie oznacza to lepsze perspektywy w segmencie horeca, własciciele Speluno mogą zacierac ręce

  • heheheheheh 07.02.2017

    Ja pierd..le ale masakra kto to pisał???

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.