Sz. Mordasiewicz, Nielsen: Pierwszy raz od 5 lat wskaźnik satysfakcji polskiego konsumenta jest wyższy niż wskaźnik europejski
Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen na Polskę w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl podkreśla, że „po raz pierwszy od pięciu lat wskaźnik satysfakcji polskiego konsumenta jest wyższy niż wskaźnik europejski.” (…) Ten optymizm sprawił, że „rok 2016 to rok, w którym zaobserwowaliśmy wzrosty sprzedaży w każdym z formatów, co czyni go rokiem przełomowym.”
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
09.02.2017
Niechybnie oznacza to lepsze perspektywy w segmencie horeca, własciciele Speluno mogą zacierac ręce
-
07.02.2017
Ja pierd..le ale masakra kto to pisał???
3