27.01.2017/10:18

Polak ceni jakość

Konsumenci coraz częściej chcą lepszej jakości. W Polsce najwięcej mogą osiągnąć producenci odzieży, kosmetyków i mięsa – podaj „Puls Biznesu”.

Segment premium ma się świetnie – rośnie szybciej niż zwykłe produkty i ma wciąż duży potencjał – przekonują analitycy Nielsena w najświeższym raporcie „Global Premiumization Report”. Nielsen na potrzeby badań zdefiniował produkt premium jako taki, którego cena jest co najmniej 20 proc. wyższa od średniej w kategorii.

Z badań Nielsena wynika, że podejście Polaków do półki premium jest racjonalne. Cena jest dopiero szóstym z kolei wyznacznikiem lepszego produktu. Od produktów mainstreamowych odróżniają go natomiast przede wszystkim jakość użytych składników i materiałów i szczególna wartość dodana, nieobecna w innych produktach tego typu. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.