Polokarta zwiększyła sprzedaż w sklepach Polomarketu
Od ponad roku klienci sklepów Polomarketu mogą korzystać z karty lojalnościowej Polokarta. Jak podkreśla Michał Seńczuk, członek zarządu i COO w sieci Polomarket projekt jest ogromnym sukcesem, który pozwala m.in. lepiej poznać klientów, ale też efektywnie zwiększyć koszyk zakupowy.
- Zainteresowanie Polokartą przerosło nasze oczekiwania – mówi Michał Seńczuk. - Na początku baliśmy się, że w portfelach Polaków nie będzie miejsca na kolejny kawałek plastiku, jednak w przeciągu roku wydaliśmy prawie milion kart. Szacujemy, iż 80 proc. tej liczby to osoby robiące u nas zakupy regularnie – dodaje.
Jak podkreśla przedstawiciel sieci Polomarket karta lojalnościowa jest dla firmy bezcennym źródłem informacji o preferencjach zakupowych klientów. - W pierwszej kolejności naszą uwagę przykuł fakt, iż z Polokartą konsumenci kupują niemal dwukrotnie więcej! Cały projekt możemy więc podsumować jednym słowem – sukces – mówi z dumą Michał Seńczuk.
Sieć Polomarket ma już prawie 290 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Do końca roku, firma chciałaby przekroczyć liczbę 300 sklepów. Wszystko zależy od dostępu do dobrych lokalizacji. Sieć inwestuje także w modernizację istniejących obiektów.
Kliknij i przeczytaj także:
Polomarket uruchomił program lojalnościowy
4