18.04.2017/11:43

Polokarta zwiększyła sprzedaż w sklepach Polomarketu

Od ponad roku klienci sklepów Polomarketu mogą korzystać z karty lojalnościowej  Polokarta. Jak podkreśla Michał Seńczuk, członek zarządu i COO w sieci Polomarket projekt jest ogromnym sukcesem, który pozwala m.in. lepiej poznać klientów, ale też efektywnie zwiększyć koszyk zakupowy.

- Zainteresowanie Polokartą przerosło nasze oczekiwania – mówi Michał Seńczuk. - Na początku baliśmy się, że w portfelach Polaków nie będzie miejsca na kolejny kawałek plastiku, jednak w przeciągu roku wydaliśmy prawie milion kart. Szacujemy, iż 80 proc. tej liczby to osoby robiące u nas zakupy regularnie – dodaje.

Jak podkreśla przedstawiciel sieci Polomarket karta lojalnościowa jest dla firmy bezcennym źródłem informacji o preferencjach zakupowych klientów. - W pierwszej kolejności naszą uwagę przykuł fakt, iż z Polokartą konsumenci kupują niemal dwukrotnie więcej! Cały projekt możemy więc podsumować jednym słowem – sukces – mówi z dumą Michał Seńczuk.

Sieć Polomarket ma już prawie 290 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Do końca roku, firma chciałaby przekroczyć liczbę 300 sklepów. Wszystko zależy od dostępu do dobrych lokalizacji. Sieć inwestuje także w modernizację istniejących obiektów.

Kliknij i przeczytaj także: 

Polomarket uruchomił program lojalnościowy

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.