05.06.2019/10:36

Polomarket rozwija swój magazyn konsumencki i promuje marki własne

Polomagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn wspierający wizerunek sieci Polomarket oraz jej marki własne, otrzymał złotą statuetką w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Pismo zostało wyróżnione w kategorii Content Marketing za praktyczne podejście i zrozumienie konsumenta.

- Od momentu wprowadzenia do sprzedaży Polomagazyn zyskał ogromną popularność wśród naszych klientów. W ubiegłym roku wydaliśmy 4 numery, które sprzedały się w nakładzie blisko 400 000 egzemplarzy. Custom publishing to jedno z kilku nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających markę Polomarket, nasze marki własne, a także nagradzające lojalność klientów sieci - mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

Sieć supermarketów Polomarket już od ponad roku jest wydawcą własnego kwartalnika. Na ponad 100 stronach twórcy Polomagazynu poruszają tematykę kulinarną, publikowane są reportaże podróżnicze, wywiady z gwiazdami, a także praktyczne porady opracowane przez ekspertów z dziedziny dietetyki, wychowania i psychologii. Polomagazyn podkreśla i wspiera lokalną przedsiębiorczość, stawiając przy tym na najważniejsze aspekty wyróżniające sieć takie jak: świeżość, wysoka jakość produktów marki własnej, a także polskość sieci.

Polomarket to blisko 280 nowoczesnych placówek handlowych na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnienia ponad 6300 osób.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.