23.10.2020/10:05

Polomarket ruszył z ostrą kampanią marketingową. Sieć chce ściągnąć więcej klientów do sklepów

Licząca ok 280 supermarketów sieć Polomarket po raz kolejny ruszyła z jesienną kampanią marketingową łączącą elementy lojalnościowe z promocjami cenowymi. W tym roku operator swój maraton rozpoczął od programu lojalnościowego z nową linią produktów Zavio Prestigio. Kolejne etapy to Urodzinowa Loteria z nagrodami i powrót do sklepów charakterystycznych dla sieci maskotek, czyli Polozaurów.

Firma Polomarket, przedłuża kampanię związaną z obchodami swoich 23-urodzin sieci na kilka najbliższych miesięcy. Pierwszym elementem „urodzinowych atrakcji” jest program lojalnościowy z nową linią wysokiej jakości produktów marki Zavio Prestigio. Klienci podczas codziennych zakupów kolekcjonują znaczki, których odpowiednia liczba uprawnia do zakupu garnków, patelni, brytfann i sztućców marki Zavio Prestigio z 50 proc. rabatem. Operator podkreśla, że dotychczasowe programy lojalnościowe z marką Zavio cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów sieci.

Następnym punktem programu jest Urodzinowa Loteria e-zdrapkowa, w której główną nagrodą jest samochód Hyundai i20 najnowszej generacji. Na klientów czekają także bony o łącznej wartości blisko 100 000 zł na zakupy w Polomarkecie, a także wiele innych nagród rzeczowych, których organizator przewidział 10 500. W tym roku tradycyjne zdrapki wręczane przez kasjerów zastąpią ich bardziej ekologiczne wersje elektroniczne. Po jednorazowej rejestracji na stronie loterii, klient będzie miał możliwość sprawdzenia po każdych zakupach, ile nowych losów mu przysługuje. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zrobić zakupy za co najmniej 40 zł z użyciem Polokarty lub E-polokarty i zachować paragon. Zakupów można dokonać również w aplikacji Polomarketu, opłacić je bezpiecznie online i odebrać w sklepie bez konieczności pojawienia się na sali sprzedaży.

Dodatkowe losy przysługują m. in. za zakup produktów oznaczonych informacją „Kup i wygraj”. Następnie dane z paragonu należy zarejestrować na stronie Poloteria.pl, by sprawdzić liczbę wirtualnych zdrapek. Wszystkie zdrapki, które nie zagwarantują nagrody natychmiastowej, biorą udział w losowaniu nagrody tygodniowej i nagrody głównej. Loteria potrwa od 21 października do 10 listopada 2020 r. Losowanie nagrody głównej odbędzie się 16 listopada. Jednocześnie przez okres trwania loterii sieć Polomarket co tydzień będzie oferowała „urodzinowe” hity cenowe, czyli produkty w cenach promocyjnych.

Już niedługo w sklepach sieci Polomarket ponownie pojawią się maskotki dla najmłodszych klientów, czyli Polozaury. Pluszaki otrzymać będzie można „za darmo”, kolekcjonując naklejki odbierane w kasie lub ich elektroniczne wersje w aplikacji mobilnej Polomarketu. Sympatyczne gady znajdą się także w serii programów kulinarnych na kanale YouTube „Na Szlaku Smaku”. Wraz z prowadzącym – Michałem Bałazym, promować będą, zdrowe nawyki żywieniowe.

Grupa Polomarket to polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład grupy wchodzi również spółka logistyczna. Dziś operator zarządza siecią ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie placówki sieci odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Obecnie firma zatrudnia ponad 5800 osobom.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także