10.09.2019/14:59

Polomarket sponsorem nowego reality-show. To ważny element strategii marketingowej sieci

Grupa Polomarket, największa polska sieć supermarketów, kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji marki Polomarket, a także produktów marki własnej. Lokowania marek umieszczone zostały w nowym programie reality-show TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”, którego premiera  miała miejsce 9 września br.

Scenariusz programu zakłada rywalizację w każdym tygodniu 4 par – Teściowej i Synowej. Kluczowym elementem rywalizacji par jest przygotowanie przyjęcia. Zadanie to spoczywa na Synowej. Efekt jej pracy ocenią teściowe z pozostałych par. Przy realizacji zadania konieczne jest wcześniejsze dokonanie zakupów, a idealnym miejscem do tego są sklepy Polomarket. Tam właśnie rozgrywa się część akcji programu gdzie w naturalny sposób sieć lokuje swoją markę i produkty.  

– Product placement jest już od dawna bardzo istotnym i skutecznym elementem naszej komunikacji marketingowej. Programy TV nie są jedynym miejscem gdzie lokujemy naszą markę i produkty. Blisko dwa lata temu wprowadziliśmy na rynek własny magazyn konsumencki – Polomagazyn, który aktualnie jest jedną z najlepiej ocenianych tego typu publikacji w kategorii sieci FMCG – mówi Krzysztof Szultka dyrektor marketingu sieci Polomarket.

Program „Teściowe i Synowe. I kto tu rządzi?” to już kolejna inwestycja w duży telewizyjny projekt sponsorki sieci w ciągu ostatnich dwóch lat. Poprzednio Polomarket z sukcesem lokował swoją markę i produkty w programie kulinarno-konsumenckim „Zakupy pod kontrolą”.

Emisja programu „Teściowe i Synowe. I kto tu rządzi?” zaplanowana jest od poniedziałku do piątku przez 15 tygodni, na antenie TVP2 o godzinie 18.55. Premierowy odcinek wyemitowano wczoraj, tj. 9 września br., a ostatni z serii ukaże się 20 grudnia br.

Sieć Polomarket to ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia ponad 6.300 osób.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.