24.02.2021/08:34

Polscy konsumenci odwracają się od dużych brandów. Częściej wybierają marki własne [RAPORT]

Polacy wydają się stopniowo oswajać z pandemią. Rośnie ich poczucie bezpieczeństwa, m.in. w sklepach. Mniej skwapliwie gromadzą zapasy, ale dbają o finanswe – najchętniej w Europie korzystają z promocji i odwracają się od znanych brandów na rzecz marek własnych sieci handlowych – badanie Deloitte Global State of the Consumer Tracker.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • BarteX 24.02.2021

    Kiedyś jako wielki fan tego co "markowe" kupowałem i przepłacałem jak się po pewnym czasie okazało g... w ładnym opakowaniu. Przypadkiem na jednym z wyjazdów służbowych z roboty gdzie przebywaliśmy z całą firmą, okazało się, że skończył mi się żel do mycia. Poprosiłem kumpla o poratowanie tym co miał w swojej kosmetyczce. Od tego czasu nie wróciłem do produktów tzw. "markowych" - okazało się, że za 1/4 ceny tego czego używałem poprzednio otrzymuję o wiele lepszy produkt. Po żelu przyszedł czas na inne produkty kosmetyczne z ww. dyskontu. Jestem im wierny od kilku dobrych lat i innych na oczy nie chcę widzieć. Tanie ale najważniejsze dobre a to dla mnie jest najistotniejsze.

  • klient dyskontu 24.02.2021

    Tania mszynka do golenia goli tak samo jak "markowa" i droższa na literę "g". Zatem po co miałbym przepłacać?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także