02.03.2021/16:28

Polska Grupa Detalistów szykuje nowe projekty. To będzie rok dynamicznego rozwoju

O aktualnych barierach i wyzwaniach rynkowych, inwestycjach i strategii na niepewne czasy – rozmawiamy z zarządem Polskiej Grupy Detalistów: prezesem Olgierdem Rodziewiczem-Bielewiczem i wiceprezesem Kryspiną Czujak.

Polska Grupa Detalistów powstała w 2019 roku i rozwija się bardzo dynamicznie. Dzisiaj zaopatruje już 200 placówek handlowych. Na jakim etapie są Państwo obecnie?

Kryspina Czujak: Za nami pierwszy rok wytężonej pracy. W zeszłym roku dołączyło do nas dwóch nowych udziałowców - Api Market i Twój Market (wcześniej w skład organizacji wchodziły już sieci Topaz i Prim Market – przyp. red.). Podpisaliśmy szereg kontraktów handlowych a także mamy ciekawe pomysły na działania w nowym roku.

Przede wszystkim stawiamy na dynamiczny rozwój, nie oglądamy się za siebie. Chcemy wspierać sieci propozycją nowych kontraktów oraz ciekawych działań marketingowych. Łączymy interesy producenta i sieci handlowych, tak aby wspólnie zapewnić konsumentom ciekawy asortyment i rozmaite działania marketingowe.

Na ile obecna skala pozwala negocjować konkurencyjne warunki zakupowe?

Kryspina Czujak: Jak zostało wspomniane wcześniej, dzisiaj skala PGD to 200 sklepów. Jest w nich wiele produktów, które nie są dostępne w hipermarketach. Jest to zasadnicza korzyść zarówno dla klienta, jak i dla producenta. Zapraszając producenta na spotkanie oczekujemy konkurencyjnych warunków i ciekawego asortymentu. Oba te czynniki pozwalają nam na wzrost oraz partnerską współpracę. Negocjacje są naszą codziennością, w tym celu powstała grupa.

Olgierd Rodziewicz-Bielewicz: Chcemy zapewnić atrakcyjne warunki zakupowe sieciom, wchodzącym w skład grupy i dalej się rozwijać. Skala negocjacji zależy również od przyrostu sieci wchodzących w skład grupy, jak i nowych, które dołączą do nas.

Czyli rozmawiacie nad przyłączeniem kolejnych sieci?

Kryspina Czujak: Jesteśmy otwarci na nowe podmioty. Jak najbardziej trwają rozmowy na ten temat. Dobór nowych sieci jest poważną decyzją, więc podejmowana jest po dogłębnej analizie. Ważne jest podobne podejście do biznesu, które pozwala wspólnie realizować jasno określoną wizję rozwoju.

Czytaj więcej na kolejnej stronie

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • LOL 03.03.2021

    A tam Passa wykończy wszystkich ;))

  • Klient 03.03.2021

    Mam w okolicy domu Twoj Market. Jedyne czego mi w nim brakuje to kasy samoobslugowe.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także