15.04.2020/11:20

Polska Grupa Supermarketów z 25-procentowym wzrostem sprzedaży przed Wielkanocą

Polska Grupa Supermarketów pochwaliła się, że podczas tegorocznego okresu świątecznego zanotowała blisko 25-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym czasem w roku 2019.

Statystyki te uwzględniają łącznie sieci handlowe Top Market, Minuta8 i Delica. - Tegoroczne, dobre wyniki sprzedaży dają pewną nadzieję na przyszłość, jednak wciąż przygotowujemy się na, zdaniem ekspertów, najtrudniejszy okres, przypadający na przełom kwietnia i maja – komentuje Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

- Jesteśmy pewni, że wdrażane przez nas środki zapobiegawcze w znacznej mierze przyczyniają się do ograniczenia epidemii. Wyrazy uznania należą się właścicielom i pracownikom sklepów, którzy sprawnie dostosowują się do bieżących wytycznych – dodaje Michał Sadecki.

Jak zauważa PGS w komunikacie, tegoroczna Wielkanoc była inna od dotychczasowych nie tylko pod względem organizacji i formy świąt, ale również pod względem koszyka produktów. Poza tradycyjnymi wzrostami w kategoriach mięs i wędlin, sklepy działające w ramach PGS odnotowały wyraźne wzrosty sprzedaży artykułów higienicznych i sanitarnych oraz produktów spożywczych o długim terminie przydatności do spożycia.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • czytelnik z Wielkopolski 15.04.2020

    Proszę o więcej waszych sklepów w Wielkopolsce. Oprócz dyskontów i zagranicznych marketów, przydałaby się jeszcze dodatkowa konkurencja.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.