24.09.2019/08:41

Polska sieć gastronomiczna Makarun otwiera lokale w Kalifornii i Dubaju

Franczyzowa sieć spaghetterii Makarun od 20 września ma swój punkt w centrum handlowym Fashion Island, zlokalizowanym w Newport Beach w amerykańskiej Kalifornii. Lada moment Makarun pojawi się także na Palmie Jumeirah, sztucznej wyspie w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie).

- Naszymi amerykańskimi franczyzobiorcami są Polacy, którzy od ponad dwóch dekad mieszkają w Stanach. Wcześniej prowadzili biznes gastronomiczny o innym profilu, cukierniczym - komentuje Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel sieci Makarun.

Inwestorami z Kalifornii są Beata i Piotr Marcinek. W kwietniu przyjechali do Polski, by lepiej poznać markę. Już w maju doszło do podpisania umowy franczyzowej w USA. - Nasi amerykańscy partnerzy podpisali z nami plan rozwoju sieci, dzięki któremu będą w stanie uzyskać wyłączność na Kalifornię oraz możliwość sprzedaży franczyzy na rynku lokalnym na zasadzie masterfranczyzy. Są przekonani, że znajdą inwestorów chętnych do prowadzenia naszych spaghetterii w USA - dodaje Tymczyszyn.

Lokal w Newport Beach ma ponad 70 mkw. powierzchni. Punkt uruchomiony został w formule specjalnie zaprojektowanej z myślą o food-courtach w centrach handlowych. Marka wprowadziła taki wariant do swojej oferty franczyzowej w ostatnim roku. Było to połączone ze zmianą designu lokalu.

Pod szyldem Makarun działa blisko 30 lokali w 17 miastach w Polsce. W przyszłym tygodniu otwarta zostanie placówka sieci w Pile, a następnie w Dubaju.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.