30.01.2020/10:06

Ponad połowa klientów zderzyła się z problemami technicznymi przy kasie

Blisko 65 proc. przedstawicieli generacji Z uważa, że ​​płatności zbliżeniowe to „must have” w sklepie. Z kolei aż dla 87 proc. konsumentów i sprzedawców uważa bezpieczeństwo za główny czynnik przy wyborze metody płatności. Czasami zdarzają się jednak problemy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.