18.08.2017 / 16:09
StoryEditor

Portal Alibaba odnotował wzrost przychodów o 56% rok do roku!

(Flickr.com, hinglish Notes)
Chiński gigant internetowy mocno rozpoczął nowy rok finansowy. W pierwszym kwartale, przypadającym na kwiecień – czerwiec 2017 r. firma odnotowała wzrost przychodów o 56%, do kwoty 50,18 mld juanów (ok. 7,28 mld USD). Z samego e-commerce spółka wygenerowała obroty rzędu 43 mld juanów, co oznacza wzrost o 58% r/r. Przychody z chmury obliczeniowej poszybowały aż o 96%, a sprzedaż mediów cyfrowych i rozrywki wzrosła o 30% – informuje Planet Retail.

Liczba chińskich użytkowników serwisu detalicznego wyniosła 466 mln, czyli wzrosła o 12 w ciągu kwartału. W tym samym okresie liczba użytkowników aplikacji Mobile MAU skoczyła o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 12:17
StoryEditor
Atak hakerski na Grupę CCC. Dane klientów mogły zostać wykradzione
Skórzane botki damskie na słupku (fot. Ccc.eu)
Grupa CCC poinformowała, że dane klientów należącego do niej sklepu DeeZee mogły zostać skradzione. Firma radzi zmienić hasło dostępu do platformy.

Zaatakowana miała zostać platforma AtomStore, która obsługuje DeeZee. Zdaniem CCC, w wyniku ataku hakerskiego, przejęte mogły zostać adresy mailowe i zakodowane hasła klientów, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 13:02
StoryEditor
Eksport polskiej żywności za pośrednictwem sieci Lidl mocno w górę. Wzrost o ponad 1 mld zł w jeden rok
Sklep sieci Lidl/zdjęcie ilustracyjne (fot. ShutteDAN_SHMIDT/Shutterstockrstock)
Sieć Lidl w 2023 r. wyeksportowała polskie produkty warte 6,45 mld zł. Rok wcześniej wartość wewnętrznego eksportu sieci - głównie marek własnych produkowanych w Polsce, a sprzedawanych w sklepach Lidla w innych krajach - wyniosła 5,4 mld zł. Widać zatem spory progres, sięgający ok. 20 proc.

Jak podaje Lidl, w minionym roku ponad 300 polskich dostawców wyeksportowało swoje produkty w ramach marek własnych Lidla na 28 zagranicznych rynków. W gronie ośmiu najw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. kwiecień 2024 14:30