30.07.2016/18:11

Portugalskie firmy spożywcze szukają swojej szansy w Polsce

10-milionowy rynek portugalski dla wielu tamtejszych firm chcących się rozwijać jest po prostu za mały. Wielkość polskiego rynku, jego coraz większe urozmaicenie i wzrost siły nabywczej społeczeństwa są zaletą w zasadzie oczywistą. Trudnością jest natomiast pogodzenie kosztów logistycznych z oczekiwaniami polskiego konsumenta, który chce widzieć na półce przede wszystkim produkt dobrej jakości i tani – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Wojciech Baczyński, dyrektor generalny Polsko-Portugalskiej Izby Handlowej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.