13.03.2018/11:15

Powrót energii w nowej kampanii Tigera

W trwającej od 12 marca nowej kampanii Tiger Energy Drink producent napoju energetycznego kładzie nacisk na rolę napoju Tiger w motywowaniu do podejmowania wysiłku.

W nowej kampanii TIGER utrzymuje swój energetyczny i humorystyczny styl, jednak tym razem skupia się też na motywowaniu do rozwoju, niepoddawania się i ciągłego pokonywania samego siebie, na przekór trudnościom.

Wieńczące spot hasło „Power is back” przypomina, że napój energetyczny TIGER zawsze dodaje energii właśnie wtedy, gdy trzeba spróbować jeszcze raz , aby finalnie zwyciężyć.

Tiger to marka napojów energetycznych z oferty firmy Maspex Wadowice, właściciela tak popularnych brandów, jak Kubuś, Lubella, DrWitt czy DecoMorreno.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.