30.12.2019/18:04

Prawie dwukrotnie wzrosła liczba zwrotów realizowanych przez Pocztę Polską

W ciągu jedenastu miesięcy tego roku liczba e-zwrotów realizowanych przez Pocztę Polską wzrosła o 92 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym – podał przewoźnik. Miała na to wpływ możliwość łatwego odesłania towaru do sklepu internetowego, która stopniowo staje się standardem zakupowym.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.