Premiera Eurocash.pl Market. Firma zapowiada wielkie zmiany na rynku handlu niezależnego
Od września 2019 roku właściciele sklepów małoformatowych w całej Polsce będą mieli dostęp do nowej platformy marketplace - Eurocash.pl Market. Przedstawiciele notowanej na GPW firmy zapewniają, że rozwiązanie pomoże detalistom "uzyskać dostęp do dziesiątek tysięcy nowych produktów, których nie mieli dotąd w swojej ofercie".
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
28.09.2019
Pytanie . Dlaczego robimy cały czas dobrze i się sprzedajemy obcym ??????
-
25.09.2019
Czytam sobie "u góry ", ze "Do sklepów małoformatowych należy 44 proc. wartości całego rynku FMCG w Polsce. " Zgoda, ale ile w tym udziału sklepów niezależnych? - tak między 5 a 10%. Zmian będzie, lae marginalnym raczej segmencie rynku. Pomysł dobry, by do nich sięgnąc -jakoś tak zostały na boku wielkich franczyz, ale czy aby wystarczy skali? - dla wielkiego EuroCash'a. Dobrze życząc, spoglądałbym juz dziś ku HoReCa. Dekoniunktura zaostrzy konkurencję i sklepy niesystemowe odczują to najszybciej i najboleśniej. A skoro NIelsen sienie myli, to skądś przecież te 5-6% dynamiki małe formaty musza brac - chyba także z integracji reszty niezależnych sklepów. Przecież nie z indywidualnych małych firemek, poddanych presji rynkowej i fiskalno-płacowej. Dobrze więc oswoić się z wielkim EuroCash'em - na przyszłość jak znalazł. Z pozdrowieniem, MAF
-
24.09.2019
Po braku komentarza na zapytanie czytelnika "Chciałbym poznać więcej szczegółów" widać słabość Eurocashu w radzeniu sobie z klientem e-commerce (nawet potencjalnym). Nie sztuka jest zagrać znaną marką i wejść na nowy obszar rynku, ale trzeba przede wszystkim potrafić komunikować się z klientami. A komentarz czeka na odpowiedź Eurocashu już 9h.
-
24.09.2019
"Teraz, dzięki eurocash.pl Market, ich liczba docelowo wzrośnie nawet do pół miliona" serio? Ile z magazynów jest w stanie utrzymywać i co więcej obsłużyć 500 000 SKU nawet? Organizacja dostaw i wysyłek 500 000 SKU? Brednie. Nawet jeżeli dajmy na to będą to dostawy z jednego giga centrum na 500 000 SKU to koszt dostawy z jednego punktu na teren prawie całego kraju będzie gigantyczny. Chyba, że Eurocash zakłada, że to dostawca wyśle swój towar na swój koszt w paczce dajmy na to na Podlasie bo Pani zamówiła 499 999 SKU z listy.
10