Presja inflacyjna narasta! Polskie firmy zapowiadają podwyżki cen
Narasta presja inflacyjna w polskiej gospodarce. Coraz więcej firm poważnie rozważa zwiększenie cen za swoje produkty – wynika z badania „International Business Report” Grant Thornton.
Pozostało jeszcze 96% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
09.04.2018
Głównym powodem podnoszenia cen jest bardzo duży wzrost wynagrodzeń dla pracowników. W ciągu dwóch lat wzrosły one najbardziej. Nawet o 30%. Roszczenia pracownicze co do zarobków są coraz bardziej widoczne. I jeśli pracodawca spełnia te warunki to jasne jest że musi z czegoś to pokryć więc podnosi ceny swoich produktów. Nic nie bierze się z powietrza.
-
08.04.2018
Niech podwyższają ceny. Zarobi ten kto zaoferuje cenę bez podwyżki albo wręcz przeciwnie, ten kto zetnie ceny. Jest wolny rynek, więc może zyskamy jako konsumenci gdy wejdą producenci z innych krajów UE.
-
06.04.2018
Rosnący popyt, wiara w przyszłą koniunkturę..bla,bla,bla. Retail stracił miliardy (łącznie) na zamkniętych niedzielach i oczywiste jest, że jakoś muszą to odzyskać - najprościej przez podniesienie marży, czyli wzrost cen. To będzie rzeczywisty powód inflacji.
6